Ваші останні дії!

Приветствуем вас в журнале поисковых запросов

Мы сохранили данные о ваших предыдущих поисковых запросах, что в последующем позволит вам быстрее находить нужную информацию.

???private_mode_title???

???private_mode_text???

Нещодавно переглянуті шини

Нещодавно переглянуті дилери

Недавні пошукові запити

Зручний підбір шин MICHELIN Чтобы проверить, подходит ли вам эта шина,
уточните параметры автомобиля

Питання та відповіді

Промоакції

Промоакції зазвичай діють навесні та восени. Про діючі пропозиції можна дізнатися на нашій сторінці, присвяченій промоакціям. Тут можна оформити підписку на новини та спеціальні пропозиції від компанії Мiшелiн і отримувати їх безпосередньо на свою електронну адресу.

Питання та відповіді про зимові шини

Зимові шини розроблено для забезпечення максимальної безпеки в будь-яких умовах зимової дороги: сухої, мокрої, вкритої льодом або снігом.
Незалежно від швидкості, зимові шини на мокрій або вкритій льодом дорозі завжди гарантують більш високий рівень безпеки, ніж літні.
Гумова суміш протектора зимових шин така ж довговічна, як і в літніх шин, однак її спеціальний склад робить шини максимально ефективними саме взимку.
Гумову суміш, яка входить до складу протектора, можна порівняти з жувальною гумкою. Гумова суміш протектора літньої шини починає твердіти на зразок жувальної гумки на холоді. Для виготовлення зимових шин використовується спеціальна гумова суміш, яка залишається еластичною в умовах низьких температур, що дає змогу зберегти зчеплення шин із дорожнім покриттям і забезпечити надійне гальмування, а це — запорука безпечної їзди по слизьких, вкритих снігом і зледенілих дорогах.
Вартість шини залежить від потрібного типорозміру та продуктової лінійки (шиповані, нешиповані, арктичні або шини для м’якої зими). Ціни на шини встановлюються роздрібними продавцями. Щоб дізнатися ціни на шини MICHELIN, зверніться до місцевого продавця нашої продукції. Список дилерів доступний у системі пошуку дилерів, яку можна знайти за лінком _________.
Щоб забезпечити належну керованість автомобіля та безпеку на зимовій дорозі, рекомендується встановити зимові шини на всі чотири колеса.
Ні. Так само, як і для літніх шин, компанія Мiшелiн рекомендує перевіряти тиск повітря в шинах щонайменше один раз на місяць. Пам’ятайте, коли температура повітря знижується, тиск у шині знижується теж.
На зимових шинах є багато вузьких прорізів, які покращують зчеплення із зимовою дорогою. На їх боковину нанесено позначку «M+S».
Для обов’язкового використання чотирьох шин одного бренду немає жодних юридичних підстав. Важливо, щоб на одній осі автомобіля було встановлено шини з однаковими рисунками протектора, індексами швидкості й навантаження, ступенем зносу. Однак з метою покращення експлуатаційних характеристик наших виробів і забезпечення повної уніфікованості передньої та задньої осей ми рекомендуємо встановлювати на автомобіль чотири однакові шини (одного бренду, однієї моделі, з однаковими індексами навантаження та швидкості).
Під час виробництва зимових шин MICHELIN використовуються найсучасніші матеріали та інноваційні технології. Це гарантує максимальну безпеку та задоволення від керування автомобілем у зимових умовах.
Не обов’язково. Якщо розмір зимових шин такий самий, як і в літніх, замінювати диски не потрібно. Якщо їх розмір відрізняється, то колісні диски, можливо, доведеться замінити. Ретельно ознайомтеся з інформацією про розмір шин, який рекомендує виробник вашого автомобіля. З іншого боку, придбання додаткових дисків можна розглядати як інвестицію, яка зменшить подальші витрати на шиномонтаж.
Використання в зимовий період зимових шин із нижчим індексом швидкості (у порівнянні з оригінальними шинами) — припустима й поширена практика. Якщо встановлено шини з нижчим індексом швидкості, максимально припустима швидкість автомобіля обмежується цим індексом. Споживач повинен бути поінформованим про нове обмеження.
Правильний тиск впливає на рівень безпеки, який забезпечують шини, на їхні експлуатаційні характеристики, довговічність, знос протектора, загальну керованість автомобіля та витрату пального! Неналежний тиск повітря в шинах може стати причиною їх пошкодження, а це — дуже небезпечно, коли автомобіль рухається на високій швидкості. Недостатній тиск може призвести до збільшення тертя, що спричинить надмірне тепловиділення з можливістю подальшого пошкодження шин. Через надмірний тиск шини стають твердішими й більш схильними до пошкодження в разі потрапляння у вибоїни, а також під впливом інших небезпечних дорожніх чинників. Пам’ятайте: ваші шини — це ваш єдиний контакт із дорожнім покриттям. Якщо ви хочете, щоб шини ефективно виконували свої функції, стежте за тиском повітря в них!

Технічна інформація та визначення

Рекомендується встановлювати нові шини, індекс швидкості яких не нижчий, ніж у оригінальних шин. Якщо встановлено шини з нижчим індексом швидкості, максимально припустима швидкість автомобіля буде обмежена цим індексом. Клієнта необхідно поінформувати про нове обмеження. Використання зимових шин із нижчим індексом швидкості (у порівнянні з оригінальними шинами) — припустима й поширена практика. У цій ситуації також необхідно, щоб власника автомобіля повідомили про нове обмеження швидкості.
Використання на автомобілі шин різних типорозмірів (якщо це не рекомендовано автовиробником), різних конструкцій та з різним ступенем зносу може негативно позначитися на керованості та стійкості автомобіля. Щоб забезпечити максимальний рівень усіх експлуатаційних характеристик, рекомендується використовувати шини з однаковими характеристиками. Якщо на передній і задній осях автомобіля встановлено шини з різними індексами швидкості, максимально припустима швидкість автомобіля буде визначатися нижчим індексом. У жодному разі не встановлюйте на одну вісь автомобіля шини, які мають різні типорозміри, конструкції (радіальні або діагональні), рисунки протектора та індекси швидкості! Щоб отримати докладнішу інформацію, зверніться до професійного шинного центру.
Ми не радимо використовувати шини, якими користувалася інша людина, адже ви ніколи не дізнаєтесь, якого шкідливого або небезпечного впливу могли зазнати такі шини. Внутрішній дефект шини може призвести до її пошкодження та виникнення небезпечної ситуації.
Змінювати розміри дисків і шин потрібно з обережністю. Перш за все, слід дотримуватися рекомендацій автовиробника. Зазвичай припустимі типорозміри вказано на наклейці, розміщеній на дверях водія або в бардачку автомобіля.  Взаємозамінність не завжди можлива, оскільки індекси навантаження, розміри шин, колісних арок і дисків можуть відрізнятися. Якщо ви вкажете типорозміри оригінальних шин і шин, які хочете встановити, ми зможемо розповісти вам про їхні характеристики та різницю між ними. За більш детальною консультацією звертайтеся до найближчого дилера Мiшелiн.
Вибираючи шини та диски, необхідно враховувати важливий параметр — ширину диска. Цей параметр зазначено в маркуванні диска. Кожному розміру шин зазвичай відповідають три можливих варіанти ширини диска — мінімальне значення, рекомендоване й максимальне. Для найкращого балансу між комфортом, керованістю та зносом протектора вибирайте ширину колісного диска, яка відповідає рекомендованому виробником автомобіля значенню. Див. характеристики шин на нашому веб-сайті.

На боковині шини зазначено інформацію, яку необхідно знати задля безпеки водія та пасажирів. Уміння розшифрувати маркування на боковині шини допомагає краще з’ясувати її експлуатаційні характеристики. Там міститься також інформація, яку важливо знати для шиномонтажу та обслуговування шини.

Типорозмір шин для легкових автомобілів
Зараз існують три системи позначення типорозмірів шин для легкових автомобілів: P-метрична, європейська метрична та міліметрична. Кожна з цих систем з’явилася на основі першої системи позначення типорозмірів — числової, яка вже не використовується. Її було розроблено, коли всі шини мали однаковий показник висоти профілю, і позначення цієї системи вказували тільки номінальну ширину поперечного перерізу шини та діаметр колісного диска в дюймах. Нижче наведено приклади, що описують ці три загальноприйняті системи позначення типорозмірів шин.

P-метрична система
P-метричну систему позначення типорозмірів шин було розроблено, щоб забезпечити більшу відповідність європейській системі розмірів шин. Вона краще описує типорозміри шин. Див. приклад вище.

P215/65SR15, P215/65R15, P215/65R15 95S
P = Шина для легкових автомобілів
215 = Ширина профілю, мм
65 = Висота, або серія профілю
R = Радіальна конструкція
15 = Діаметр обода колеса, дюйми
95S = Індекси навантаження та швидкості

Європейська метрична система
Ця система, по суті, була числовою системою, де замість дюймів використовувалися міліметри.

155SR13, 155SR13, 155SR13 78S
155 = Ширина профілю, мм
S = Індекс швидкості
R = Радіальна конструкція
13 = Діаметр обода колеса, дюйми
78S = Індекси навантаження та швидкості
185/70SR14, 185/70R14, 185/70R14 88S
185 = Ширина профілю, мм
70 = Висота, або серія профілю
S = Індекс швидкості
R = Радіальна конструкція
14 = Діаметр обода колеса, дюйми
88S = Індекси навантаження та швидкості

Три букви на боковині, "DOT", указують, що ця шина відповідає стандартам безпеки, які встановило Міністерство транспорту США, і її затверджено для використання на автомобільних дорогах загального користування.

Приклад:
DOT M5H3 459X 0605

Після напису "DOT" розміщено буквено-цифровий код, який складається із 12 символів. Перші два символи після DOT указують на виробника шини та код заводу-виробника. Наступні шість символів — це код, який кожний виробник створює сам і використовує для внутрішньої кодифікації. Дев’ятий і десятий символи відповідають номеру тижня, коли шину було виготовлено. Остання цифра (або цифри) вказують на рік виготовлення. Маркування у прикладі означає, що шину виготовлено 6-го тижня 2005 року.

Шину встановлюють на диск відповідної ширини, яку визначає Асоціація виробників шин і колісних дисків (T&RA) або Європейська технічна організація з питань шин і дисків (ETRTO), а тоді накачують повітрям до тиску 1,8 бара. Потім відкаліброваною рулеткою по центру протектора (який відповідає максимальному габаритному діаметру) вимірюється довжина окружності шини. Потім отримане значення ділять на математичну константу, відому як число пі (3,1415926...).
Маркування кожної шини містить індекс навантаження, який зазвичай виражено числом. Кожному індексу відповідає певне навантаження в кілограмах, яке шина може витримати (це навантаження регламентовано організацією ETRTO). Автовиробник рекомендує для кожного автомобіля шини з певним індексом навантаження. У жодному разі не перевищуйте допустиме навантаження на шину або вісь автомобіля. При завеликому навантаженні шина нагрівається, що може призвести до її пошкодження або навіть руйнування.

Шини MICHELIN ZP (Zero Pressure):

  • Це шини зі зміцненими боковинами, які дають змогу шині продовжувати рух, навіть якщо в ній зовсім немає повітря.
  • Це шини, завдяки яким водій може зберегти контроль над автомобілем під час раптової втрати тиску.
  • Це спеціальні шини, які можна встановлювати тільки на спеціально підготовлені для цього автомобілі.


Маркування. Шини MICHELIN ZP мають на боковині логотип ZP (Zero Pressure).
У разі втрати тиску автомобіль із шинами MICHELIN ZP може продовжувати рух. Щоб безпечно дістатися до сервісного центру та замінити шину, водій не повинен перевищувати швидкість 80 км/г. Максимальна відстань, яку можна проїхати в такій ситуації, становить 80 км. Якщо пробито більше однієї шини, необхідно негайно зупинитися. Конструкція боковини збільшує міцність боковини за рахунок використання спеціальної каучукової суміші. Завдяки цьому шина може витримувати вагу автомобіля, навіть за відсутністю тиску у шинах. Конструкція борта зменшує ризик розбортування шини та втрати тиску (у порівнянні з шиною без технології ZP).

 

Якщо в посібнику з експлуатації автомобіля немає вказівок щодо комбінованого використання різних шин, потрібно дотримуватися таких правил:

  • Не використовуйте одночасно шини різних типорозмірів. Усі чотири шини мають бути від одного бренду та бути одного типорозміру.
  • Не використовуйте одночасно радіальні та діагональні шини. Усі чотири шини мають бути радіальними або діагональними.
  • Довжина зовнішньої окружності всіх чотирьох шин може відрізнятися щонайбільше на 2,54 см.
  • Не використовуйте одночасно шини з різними рисунками протектора.
Шини з направленим рисунком протектора необхідно встановлювати так, щоб основний напрямок обертання шини збігався зі стрілкою-покажчиком напрямку, яку нанесено на боковину шини.

Індекс швидкості шини вказує на максимально допустиму швидкість, на якій шина здатна витримувати вказане в її специфікаціях максимальне навантаження. Систему індексів швидкості було розроблено в Європі у відповідь на необхідність класифікувати шини за стандартизованими значеннями швидкості. Букви від A до Z означають максимально допустиму швидкість: від 5 км/год до понад 300 км/год.

 

Індекс
швидкості
Швидкість
(км/год)
L 120
M 130
N 140
P 150
Q 160
R 170
S 180
T 190
U 200
H 210
V 240
W ZR 270
Y 300
(Y) Понад [300]
 
Індекс швидкості Швидкість
(км/год)
L 75
M 81
N 87
P 94
Q 100
R 106
S 112
T 118
U 124
H 130
V 149
W 168
Y 186
(Y) Понад [186]
(зверніться до виробника шини)

Шини MICHELIN виготовляються на 68 заводах у 170 країнах світу.

Ви можете бути впевнені в тому, що, незалежно від того, де виготовлені шини, вони виготовлені в повній відповідності до тих стандартів, які зробили нашу продукцію одним з еталонів у цій галузі.

Три букви на боковині, "DOT", указують, що ця шина відповідає стандартам безпеки, які встановило Міністерство транспорту США, і її затверджено для використання на автомобільних дорогах загального користування.

Приклад:
DOT M5H3 459X 0605

Після напису "DOT" розміщено буквено-цифровий код, який складається із 12 символів. Перші два символи після DOT указують на виробника шини та код заводу-виробника. Наступні шість символів — це код, який виробник використовує для внутрішньої кодифікації. Дев’ятий і десятий символи відповідають номеру тижня, коли шину було виготовлено. Остання цифра (або цифри) вказують на рік виготовлення. Маркування у прикладі означає, що шину виготовлено 6-го тижня 2005 року.
Бренд шини
Маркування M+S
Позначка, яка вказує, що шини було перевірено на придатність до експлуатації в зимових умовах
Знак, обозначающий оригинальную комплектацию шины
(показан знак Porsche)
Назва продуктової лінійки
Відповідність міжнародним стандартам (показано знак ECE)
Знак відповідності стандартам Міністерства транспорту США (маркування DOT), після якого йде ідентифікаційний номер шини
Позначення типорозміру шини (показано європейську метричну систему)
Індекси навантаження та швидкості
Матеріали, з яких виготовлено шину
Тип конструкції

Догляд за шинами та їх обслуговування

У жодному разі не намагайтеся самостійно встановити шину на колісний диск. Для проведення шиномонтажу потрібні відповідне обладнання та досвід. Виконуючи цю роботу самостійно, ви ризикуєте отримати важку травму, а також пошкодити шину та диск.

Для миття шин ми рекомендуємо використовувати м’яку щітку та слабкий мильний розчин. Засоби, що містять у своєму складі нафтопродукти або спирт, можуть прискорити процес старіння гуми та призвести до її розтріскування.

Компанія Мiшелiн не рекомендує використовувати засоби-кондиціонери, які продаються на ринку автозапчастин і засобів догляду за автомобілями. Результат дії цих продуктів невідомий, оскільки з огляду на їх велику кількість неможливо перевірити всі представлені на ринку продукти.

Так. Ось кілька порад, як можна подовжити життя ваших шин:

  • Не їздіть на дуже високій швидкості. Під час руху на високій швидкості виділяється надлишкове тепло, що може прискорити зношування шин. Дотримуйтеся безпечного стилю їзди та не порушуйте офіційний швидкісний режим.
  • Уникайте різких поворотів автомобіля.
  • Уникайте різких стартів і екстреного гальмування.
  • Не наїжджайте на бордюри, об’їжджайте вибоїни та інші перешкоди.

Щоб отримати додаткові поради щодо керування автомобілем, зокрема, поради щодо їзди в різні пори року, натисніть тут.

Спеціальний догляд за новими шинами не потрібен. Однак під час їзди на нових шинах слід бути уважним, доки ви не звикнете до них. Ви можете відчути різницю в розгоні, гальмуванні, проходженні поворотів і, можливо, поведінці на мокрій дорозі.

Ми не маємо змоги перевірити всю продукцію, яку сьогодні представлено на ринку, і тому не можемо рекомендувати ті чи інші продукти як ефективні чи такі, що підходять для шин.

З огляду на те, що певна продукція може пошкодити внутрішній шар шини, використовувати такі продукти необхідно з обережністю. Результати довготривалого впливу такої продукції невідомі (хімічні реакції, які проходять під впливом тиску, температури й часу).

Обов’язково ознайомтеся із застереженнями та інструкціями виробника цієї продукції.
Ми утримуємося як від заохочення, так від заборони користування такою продукцією.

РЕКОМЕНДОВАНІ СХЕМИ РОТАЦІЇ ШИН
Легкові та повноприводні всешляховики

Задньоприводні та повноприводні автомобілі

txt

Передні

Передньоприводні автомобілі

txt

 

СХЕМИ РОТАЦІЇ ЗДВОЄНИХ КОЛІС

Задньоприводні та повноприводні автомобілі

txt

Передні

Передньоприводні автомобілі

txt

Як мінімум на одній боковині кожної шини вказано номер DOT. Цей номер починається з букв DOT і може містити до 12 додаткових букв і цифр.
Найважливішими є перші та останні символи:

  • Перші дві букви або цифри вказують на виробника шини та код заводу.
  • У шинах, випущених до 2000 року, останні три цифри в номері DOT означають номер тижня (2 цифри) і рік (1 цифра) виготовлення. Таким чином, якщо три останні цифри — 439, то цю шину було виготовлено 43-го тижня 1999 року.
  • Шини, випущені після 1 січня 2000 року, мають у кінці номера DOT код із чотирьох цифр. Перші дві цифри означають номер тижня, а дві останні — рік. Таким чином, код 3500 означає, що шину було виготовлено 35-го тижня 2000 року.

Добре доглянуті шини можуть забезпечити кращий комфорт під час їзди. Належний догляд також може подовжити термін їх експлуатації. Тому:

  • Щомісяця перевіряйте манометром тиск у шинах. При цьому шини мають бути холодними, для чого має пройти щонайменше 3 години після поїздки.
  • Регулярно перевіряйте шини на порізи, задирки, проколи та інші пошкодження, а також на нерівномірне або надмірне зношування.
  • При перших ознаках нерівномірного або надмірного зносу протектора перевірте кути встановлення коліс.
  • Після встановлення шин на диски обов’язково виконайте балансування коліс.
  • Міняйте місцями шини на автомобілі відповідно до графіка, наведеного в посібнику з експлуатації автомобіля, або відповідно до вимог виробника шин, вказаних у гарантійному талоні.

Щоб ознайомитися з іншими порадами щодо догляду за шинами, натисніть тут.

Шини треба зберігати у прохолодному місці подалі від прямого сонячного світла та джерел тепла й озону (наприклад, труби опалення та електрогенератори).
Тривалий вплив таких чинників може стати причиною утворення тріщин на шині. Поверхні, на яких зберігаються шини, мають бути чисті, не забруднені мастилом, бензином та іншими речовинами, що можуть пошкодити гуму.

Якщо шини встановлено на колісні диски, шини мають бути накачані до рекомендованого тиску (не більше). Якщо автомобіль довго стоїть у гаражі, установіть його на домкрати або цеглини, щоб розвантажити шини.

Якщо з шини вийшло все або майже все повітря, її потрібно зняти з диска та перевірити на наявність пошкоджень внутрішньої поверхні. Шини, що пройшли навіть невелику відстань у спущеному стані, часто отримують пошкодження, після яких шину вже неможливо відремонтувати. Професійний ремонт шини можуть виконати фахівці дилерського шинного центру. Найкращий варіант — завжди мати напоготові запасну шину, установлену на колісний диск. Регулярно перевіряйте тиск повітря в ній і стежте за її формою. Якщо у вашому автомобілі передбачена тимчасова запасна шина будь-якого типу, перевірте маркування на боковині: там вказано дані про тиск і обмеження щодо швидкості та пробігу.
У головних канавках протектора рівномірно по всій окружності шини розміщено індикатори зносу. Коли досягнуто максимального рівня зносу, на протекторі з’являються індикатори зносу. Вони схожі на вузькі смужки гладкої гуми, розміщені впоперек протектора. Якщо ви бачите ці смужки, це означає, що шина зносилася — настав час її замінити. Обов’язково замініть шину, якщо залишкова глибина рисунка протектора сягла рівня 1,6 мм.

 

Вибираючи нові шини, шукайте типорозмір (або схвалені альтернативні типорозміри), який рекомендує виробник автомобіля або його офіційний дилер.
Правильне балансування — критично важливе для оптимальної експлуатації автомобіля, особливо в умовах високих швидкостей на автомагістралях. Якщо колесо з шиною не збалансовано, може виникнути вібрація та навіть биття на кермі. Тому дуже важливо виконати балансування всіх коліс у професійному шинному центрі.

Якщо ви встановлюєте шини, типорозмір яких відрізняється від типорозміру оригінальних шин, пам’ятайте про необхідність зберегти всі специфікації виробника автомобіля. Змінну шину треба накачати так, щоб вона могла витримувати таке саме навантаження, що й шина оригінального типорозміру з рекомендованим тиском.

Щоб визначити правильний тиск повітря в шинах альтернативного типорозміру, зверніться до професійного шинного центру.

Кути встановлення коліс правильні, якщо всі компоненти підвіски та рульового керування повністю справні, а всі колеса з шинами обертаються рівно. Правильні кути забезпечують рівномірне зношування протектора та точність рульового керування. Нерівномірне зношування шин передньої або задньої осі, зміна в керованості автомобіля чи чутливості рульового керування (наприклад, автомобіль «тягне» в бік) може свідчити про необхідність регулювання розвалу та/або сходження коліс. У багатьох сучасних автомобілях елементи задньої підвіски можна регулювати. Залежно від ознак автомобіль потребує регулювання кутів коліс передньої або задньої осі чи обох осей одразу. Вартість роботи з регулювання кутів встановлення коліс — помірна ціна за подовжений термін експлуатації шин, оптимальні експлуатаційні характеристики автомобіля та комфорт під час поїздок.

Розмір і тип шин для автомобіля визначає його виробник. Щоб визначити найкращі робочі значення тиску в шинах, автовиробник проводить необхідні перевірки. Відтак ці значення вказуються в табличці з даними про шини (розміщена на внутрішній стороні дверей водія) і в посібнику з експлуатації автомобіля.

Якщо типорозмір шин, установлених на вашому автомобілі, збігається з типорозміром оригінальних шин, качайте їх до тиску, вказаного в шинній табличці.

Азот є інертним газом. Це — просто сухе повітря без кисню (повітря на 79% складається з азоту). Фізичні властивості азоту зменшують втрати тиску, які відбуваються внаслідок природної проникності матеріалів шини. На жаль, існують також інші причини витікання повітря з шини (поверхня прилягання шини до обода колеса, ніпель, поверхня прилягання клапана до колісного диска, колесо), через що неможливо гарантувати постійний тиск у шинах навіть за умови використання азоту. Шини Мiшелiн спроектовано таким чином, щоб найкращі експлуатаційні характеристики досягалися при тиску повітря або азоту, який рекомендує виробник автомобіля (див. табличку на дверях водія) або шин. Незалежно від того, чим накачано шини (повітрям або азотом), важливо регулярно перевіряти тиск, оскільки понижений тиск може стати причиною таких негативних наслідків:

- погіршена курсова стійкість;
- зменшене зчеплення з мокрою дорогою;
- підвищена чутливість до небезпечних дорожніх факторів;
- зменшена довговічність протектора;
- збільшені витрати пального;
- зменшений термін експлуатації шини (виділення надмірного тепла внаслідок деформації шини).
Крім регулярних технічних оглядів автомобіля, також потрібно проводити огляд шин, щоб виявити потенційні проблеми з ними. Систематичні огляди шин допоможуть запобігти їх пошкодженню та підвищити власну безпеку під час руху. Оглядаючи шини, звертайте увагу на такі моменти.
Один край шини зношено сильніше за інший; чергування ділянок із більшим і меншим зносом; оголився сталевий корд. До нерівномірного зношення протектора можуть призводити такі проблеми, як недостатній тиск повітря в шинах, неправильні кути встановлення коліс і розбалансовані колеса.
«Лисі» шини мають тенденцію ковзати по поверхні, і вони з більшою ймовірністю можуть пошкодитися внаслідок потрапляння у вибоїну або на інші дефекти дорожнього покриття. Мінімально допустима глибина рисунка протектора становить 1,6 мм для літніх шин. Якщо глибина менша, шину необхідно замінити. Спеціальні індикатори зносу протектора допомагають визначити ступінь зношення шини. Мова йдеться про вузькі смужки гладкої гуми, що йдуть упоперек протектора. Якщо поверхня протектора йде врівень із цими смужками, це означає, що шину зношено до мінімально допустимої глибини рисунка протектора і її потрібно замінити.
Огляньте шину на предмет маленьких камінців, шматочків скла, металу та інших сторонніх об’єктів, що могли застряти у протекторі, і обережно витягніть їх. Вони можуть стати причиною серйозних проблем, якщо під час їзди ввійдуть глибше у протектор.
Тріщини, порізи, проколи, отвори та здуття на протекторі або боковинах можуть свідчити про серйозні проблеми. Шину, можливо, доведеться замінити. Повільне витікання повітря з шини. За місяць тиск повітря в шинах падає приблизно на 0,14 бара. Проте якщо вам доводиться підкачувати шину вже через кілька днів, перевірте її. Також перевірте колесо та клапан і за необхідності відремонтуйте або замініть шину.

Маленькі ковпачки на шинних клапанах не дають волозі та бруду потрапляти всередину шин. Перевірте, чи всі ковпачки на місці. Разом із заміною шини рекомендується замінити й сам клапан.

Їзда з пошкодженою шиною може становити загрозу. Якщо під час огляду шин ви виявили щось, у чому сумніваєтеся, зверніться до спеціалістів шинного центру. Виявивши пошкодження шини, не користуйтеся нею. Якщо вам потрібно кудись поїхати, встановіть запасне колесо. І наостанок, звертайте увагу на власні відчуття під час їзди. Жорсткість може свідчити про пошкодження шин або їх надмірний знос. Якщо під час поїздки ви відчуваєте вібрації або інші відхилення від норми, підозрюєте, що шину або автомобіль пошкоджено тощо, негайно зменшіть швидкість, обережно доїдьте до місця, де можна з’їхати з дороги, зупиніться та огляньте шини. Якщо шина пошкоджена, спустіть її та встановіть запасне колесо. Якщо сліди пошкодження шини або джерело вібрації не виявлено, переженіть автомобіль на станцію технічного огляду для повної та ретельної перевірки.

Тиск повітря в шинах, включно із запасним колесом, треба перевіряти щонайменше раз на місяць і щоразу перед тривалою поїздкою. Шини перевіряються в холодному стані (щонайменше через три години після зупинки автомобіля та до того, як він проїхав більше двох кілометрів). Не скидайте тиск у гарячих шинах. Для перевірки тиску використовуйте точний манометр. Завжди стежте за тим, щоб тиск був на рівні, який вказано на шині, у шинній табличці на автомобілі або в посібнику з експлуатації автомобіля. Недостатній тиск у шині спричиняє її надмірне нагрівання, що може призвести до її пошкодження. Крім цього, надмірний або недостатній тиск може негативно позначитися на керованості автомобіля.
Заміну зношених шин краще доручити спеціалістам. Це треба зробити, коли залишкова глибина рисунка протектора досягла рівня 1,6 мм для літніх шин. На це вказуватимуть індикатори зносу, які вбудовано в канавки протектора. Використання зношених шин (із залишковою висотою протектора менше 1,6 мм для літніх шин) збільшує ймовірність пошкодження шини й на мокрій дорозі може призвести до раптової втрати зчеплення з дорожнім покриттям (аквапланування). У багатьох країнах використовувати зношені шини офіційно заборонено.

Компанія Мiшелiн рекомендує міняти всі чотири шини одночасно. У разі заміни тільки двох шин, нові шини мають мати такий самий типорозмір, що й старі шини, і їх слід встановити виключно на задню вісь автомобіля. Щоб отримати додаткову інформацію, натисніть тут.

Чому дві нові шини треба встановлювати саме на задню вісь автомобіля?

  1. Нові шини матимуть краще зчеплення з дорожнім покриттям, ніж старі, частково зношені шини.
  2. Це дасть змогу знизити ймовірність заносу задньої осі та втрати контролю над автомобілем і його стійкості на мокрій дорозі.

Зазначений на боковині максимальний тиск вказує на максимально припустимий тиск повітря в цій шині. Шини певного типорозміру та з певним рисунком протектора можуть установлюватися на різні автомобілі. Деякі автомобілі мають більшу масу, ніж інші. У такому разі тиск має бути більшим, щоб забезпечити додаткову вантажопідйомність шин.

Виробник автомобіля визначає рекомендований тиск у шинах, керуючись масою автомобіля. Це дає змогу забезпечити оптимальне зношення протектора, комфорт, потрібні характеристики автомобіля т. тощо. Якщо автомобіль використовується для буксирування методом часткового завантаження, на жорсткому або м’якому зчепі і т.д., необхідно відповідним чином відкоригувати тиск у шинах.

Замена шин

Щоб забезпечити максимальний рівень усіх експлуатаційних характеристик автомобіля, на всіх колесах має бути встановлено шини одного типу. Використання на автомобілі шин різних типорозмірів, різних конструкцій та з різним ступенем зносу може негативно позначитися на керованості та стійкості автомобіля. ПРИМІТКА: на передні та задні осі деяких автомобілі спеціально встановлюються шини з різними типорозмірами.

Якщо посібник з експлуатації повноприводного автомобіля не містить спеціальних вказівок щодо використання шин різних типів, слід дотримуватися таких правил:

  • Не використовуйте одночасно шини різних типорозмірів. Усі чотири шини мають бути від одного бренду та бути одного типорозміру.
  • Не використовуйте одночасно радіальні та діагональні шини. Усі чотири шини мають бути радіальними або діагональними.
  • Довжина зовнішньої окружності всіх чотирьох шин може відрізнятися щонайбільше на 2,54 см.
  • Не використовуйте одночасно шини з різними рисунками протектора.
У разі заміни шин обов’язково використовуйте шини того типорозміру, який рекомендує виробник автомобіля. Потрібний типорозмір вказано в табличці з відомостями про шини, розташованій на дверях водія. Крім цього, правильний типорозмір можна дізнатись, звернувшись до місцевого офіційного дилера компанії Мiшелiн. Типорозмір шин, який зараз стоїть на автомобілі, зазначено на її боковинах.

З 1 березня 2015 року до 28 лютого 2016 року кожна шина MICHELIN, придбана в шинних центрах TYREPLUS або MICHELIN, отримує додаткову річну гарантію. У разі пошкодження* ви можете безкоштовно відремонтувати або замінити** шину MICHELIN у будь-якому шинному центрі TYREPLUS або MICHELIN на території України, Росії, Білорусі, Казахстану, Арменії***.

Ремонт або заміна шин MICHELIN за спеціальною гарантією здійснюється протягом 12 місяців від дня покупки за умови наявності оригіналу гарантійного сертифіката та товарних або касових чеків!

Докладну інформацію про спеціальну гарантію можна отримати за номером гарячої лінії TYREPLUS або в шинних центрах, які беруть участь в акції:

0-800-505-400 — дзвінки в межах України безкоштовні

8-800-700-88-28 — дзвінки в межах Росії безкоштовні

8-800-100-22-08 — дзвінки в межах Казахстану безкоштовні

8-820-0071-22-08 — дзвінки в межах Білорусі безкоштовні

________________ *За виключенням випадків вандалізму та порушення умов експлуатації шин. Не поширюється на знос шин та на шипи **У разі непридатності до ремонту ***Адреси шинних центрів можна дізнатися на сайті TYREPLUS Додаткова річна гарантія поширюється на шини для легкових і позашляхових автомобілів під товарним знаком MICHELIN, виготовлені після 1 січня 2010 року. Літні та зимові шини моделей AGILIS не беруть участь у програмі.

Компанія Мiшелiн рекомендує міняти всі чотири шини одночасно. У разі заміни тільки двох шин нові шини мають мати такий самий типорозмір, що й старі шини, і мають встановлюватися виключно на задню вісь автомобіля. Щоб отримати додаткову інформацію, натисніть тут.

Чому дві нові шини треба встановлювати саме на задню вісь автомобіля?

 

  • Нові шини матимуть краще зчеплення з дорожнім покриттям, ніж старі, частково зношені шини.
  • Це дасть змогу знизити ймовірність заносу задньої осі та втрати контролю над автомобілем та стійкості на мокрій дорозі.

Гарантійні зобов’язання

Це може бути ситуація, яка підпадає під дію гарантії, однак установити це можливо тільки під час огляду шини відповідним спеціалістом офіційного дилера Мiшелiн.

Ось перелік деяких поширених причин різкого або повільного витоку повітря з шини.

Пошкодження шини під впливом небезпечних дорожніх чинників (проколи; порізи; пошкодження внутрішнього шару, каркаса або боковини шини внаслідок удару).
Витік повітря через клапан внаслідок пошкодження, поганої фіксації або спрацювання золотникового клапана. Витік повітря через зону посадки борта шини (скупчення іржі, яке не дає бортам шини щільно прилягати до закраїн диска; пошкодження бортової зони шини під час монтажу або демонтажу; потрапляння сторонніх предметів між закраїнами диска та бортами шини; зігнутий закрайок колісного диска).

Незалежно від країни-виробника шини Групи Мiшелiн сертифіковано на території України.

Протягом терміну експлуатації шини виробник гарантує її працездатність, відсутність виробничого браку й дефектів матеріалів за умови дотримання правил транспортування, зберігання та умов експлуатації.

Компанія Мiшелiн залишає за собою право розглядати рекламації щодо якості шин протягом усього терміну їх експлуатації.

Увага! Усі операції з обслуговування мають виконувати тільки кваліфіковані спеціалісти.

З усіх питань, пов’язаних із гарантійними зобов’язаннями та якістю шин Групи Мiшелiн, можна звертатися до продавця шин, а також за телефоном гарячої лінії (дзвінок у межах України безкоштовний): 0 (800) 505-400

На наші шини поширюються гарантійні зобов’язання щодо виробничого браку та дефектів матеріалів протягом 10 років від дати виготовлення шини або до настання законодавчо визначеного граничного терміну зносу шини залежно від того, що настане швидше. Передайте шини відповідному місцевому шинному дилеру для реєстрації звернення в рамках рекламаційного випадку. Якщо у вас або вашого дилера виникнуть будь-які запитання, звертайтеся на гарячу лінію компанії Мiшелiн.
Гарантійний сертифікат можна отримати в шинному центрі TYREPLUS, який є учасником програми «Річна гарантія на шини MICHELIN».

Інформація про компанію

Відвідайте наш корпоративний веб-сайт http://www.michelincareers.com/ru/rus. Там ви зможете знайти всі відкриті вакансії, заповнити свій профіль і дізнатися, що компанія Мiшелiн може вам запропонувати.

Проблеми

ГАРАНТІЯ TYREPLUS стосується механічних пошкоджень, які призводять до погіршення експлуатаційних властивостей шини*:

  • прокол протектора;
  • наскрізний поріз боковини та/або протектора;
  • ненаскрізне пошкодження боковини та/або протектора, яке призвело до оголення ниток каркаса або інших внутрішніх шарів шини;
  • наскрізне пошкодження боковини внаслідок удару (розрив);
  • ненаскрізне пошкодження боковини внаслідок удару (ґуля);
  • руйнування шини (розриви боковини, обсипання, оплавлення внутрішнього герметизуючого шару) внаслідок їзди в умовах зниженого тиску повітря в шинах, а також внаслідок отримання зазначених вище експлуатаційних пошкоджень.

Ця гарантія дає право на*:

  • безкоштовний ремонт шини в разі її ремонтопридатності;
  • безкоштовну заміну пошкодженої шини на нову шину аналогічної моделі та типорозміру в разі неможливості ремонту.

*З детальними умовами програми можна ознайомитися на сайті www.tyreplus.ru.

Ні. Компанія Мiшелiн не рекомендує їздити на спущених шинах без технології Zero Pressure™ (Run Flat). Шини MICHELIN із технологією Zero Pressure™ (Run Flat) мають зміцнені боковини, які в разі пошкодження шини дають змогу продовжувати рух ще до 80 км (залежно від стану дороги й обставин руху) на швидкості до 80 км/год. Стандартні шини не мають таких характеристик.

Пошкодження під впливом небезпечних дорожніх чинників — це пошкодження шини внаслідок проколу, удару або розриву під час руху дорогою загального користування. Прикладами найнебезпечніших чинників на дорозі є цвяхи, шматочки скла, вибоїни та відкриті люки.

Уникайте наїзду на такі об’єкти, як вибоїни, каміння, бордюри, металеві предмети, скло тощо. Внаслідок наїзду на такі об’єкти шина може отримати внутрішнє пошкодження, яке неможливо виявити без демонтажу. Подальше використання шини із внутрішнім пошкодженням (яке може бути невидимим ззовні) може призвести до ще серйознішого та небезпечнішого пошкодження. Щоб визначити внутрішнє пошкодження шини, її потрібно буде зняти з колісного диска та ретельно оглянути. Це повинен робити кваліфікований спеціаліст.

Причиною прискореного зносу центральної частини протектора (порівняно із плечовими зонами) може бути: надмірний для такого навантаження тиск у шинах; завузький колісний диск; неправильне використання; нерівномірний знос після пробуксовування; неправильна ротація шин; агресивний розгін. 

Якщо залишкова глибина рисунка протектора в центральній частині становить 1,6 мм і менше, або якщо оголилися нитки корду, шину необхідно замінити. Якщо залишкова глибина рисунка протектора ще достатня, перевірте ширину диска та правильність його кріплення. Також перевірте тиск у шинах і в разі необхідності відрегулюйте його.

Причиною прискореного зносу плеча протектора порівняно із сусідніми областями може бути: порушення кутів встановлення коліс передньої або задньої осі (наприклад, сходження або розвал); ослаблення або знос компонентів підвіски; різке виконання поворотів; неправильна ротація шин; неправильне застосування; дороги з випуклим поперечним профілем; неоднаковий монтаж шин. 

Якщо залишкова глибина рисунка протектора в центральній частині становить 1,6 мм і менше, або якщо оголилися нитки корду, шину необхідно замінити. Якщо залишкова глибина рисунка протектора ще достатня, перевірте ширину диска та правильність його кріплення. Також перевірте тиск у шинах і в разі необхідності відрегулюйте його.

Знос протектора в кількох місцях по окружності шини може бути результатом: ковзання шини внаслідок її блокування гальмівним механізмом; неправильного балансування; локального відшарування підпротекторного шару; недобре затягнутих або зношених компонентів підвіски; неправильного монтажу шини; порізу, потрапляння осколка, іншого подібного ушкодження; хімічного забруднення.

Якщо залишкова глибина рисунка протектора у зношеній частині становить 1,6 мм і менше, або якщо оголилися нитки корду, шину необхідно замінити.

Нерівномірний знос протектора, коли один край кожного ребра протектора стає дещо заокругленим, а інший — гострим. Найпоширенішими причинами такого зносу є неправильний кут сходження коліс і пошкоджені сайлент-блоки передньої підвіски.

Слід дотримуватися рекомендацій щодо тиску в шинах, зазначених на наклейці із внутрішньої сторони дверей водія або на заслінці паливного бака. Виробник автомобіля визначив цей тиск як оптимальний з точки зору вантажопідйомності, комфорту під час руху, керованості, опору коченню та зносу протектора.

Коричневий відтінок боковини шини не є дефектом. Таке вицвітання може мати різні причини. Одна з них полягає в тому, що гумова суміш містить протиозонову присадку. Вона уповільнює негативний вплив озону, що міститься в повітрі, на шину. Ця присадка поступово переміщується на поверхню гуми, створюючи ефект коричневого пилу. Це — цілком нормальне явище, через яке не треба непокоїтися. З часом, залежно від режиму експлуатації автомобіля, цей ефект зникне.

Іншими можливими причинами вицвітання є скупчення пилюки під час руху й утворення пилу від гальмування внаслідок тертя гальмівних колодок об гальмівний диск. Друге явище частіше зустрічається тоді, коли гальма нові або нещодавно проходили регулювання. Як би там не було, ми рекомендуємо продовжувати чистити шини м’яким мильним розчином.

На швидкість зносу протектора та, відповідно, термін його служби впливає дуже багато факторів: стиль керування, географічне положення, тип автомобіля, тип шин, сумлінність в обслуговуванні автомобіля та шин тощо.

Таким чином, визначити прогнозований пробіг шин неможливо.

Бічна стяжка може утворитися внаслідок накладання ниток каркаса в суміжних шарах. Ця особливість жодним чином не впливає на експлуатаційні властивості шин, а також на безпеку руху в разі їх використання.

Зношення внутрішньої та зовнішньої плечових зон шини зазвичай відбувається через неправильний тиск повітря в шині, різке виконання поворотів, часті поїздки гористою місцевістю, неправильну ротацію шин або надто широкий колісний диск. Таке зношення часто спостерігається на шинах комерційних автомобілів, які виконують доставку вантажів.

Якщо залишкова глибина рисунка протектора у плечових зонах становить 1,6 мм і менше, або якщо оголилися нитки корду, шину необхідно замінити. Якщо залишкова глибина рисунка протектора ще достатня, перевірте ширину диска та правильність його кріплення. Також перевірте тиск у шинах і в разі необхідності відрегулюйте його.

Відшарування гуми протектора від розміщеного під нею брекерного шару може бути результатом недотримання вимог до тиску, неправильного ремонту, неналежних умов зберігання, перенавантаження, пошкодження внаслідок удару, порізу, проколу або експлуатації у спущеному стані.

Шина з таким пошкодженням не придатна до подальшої експлуатації.

Зазвичай це відбувається після тривалої їзди на спущеній шині. При цьому через надмірну деформацію каркаса шини в ній починають відбуватися серйозні внутрішні пошкодження. Якщо витік повітря продовжується, внутрішня поверхня боковини шини починає тертися сама об себе. Коли внутрішнє стертя сильно ослабить каркас, шину може розірвати.

Ось кілька факторів, які можуть призвести до витоку повітря з накачаної шини: проколи, порізи, розриви, ударні пошкодження, витік через клапан, неправильний монтаж.

Термін служби шини вимірюється не лише її пробігом. Шини виготовляються з матеріалів і гумових сумішей різного типу. Робочі характеристики цих компонентів вкрай важливі для належного виконання шиною своїх функцій. З часом характеристики компонентів змінюються. Для кожної шини ці зміни залежать від багатьох факторів, які діють на неї протягом усього терміну служби: погодні умови, умови зберігання та експлуатації (навантаження, швидкість, тиск у шинах, обслуговування тощо. Ці зміни можуть бути найрізноманітнішими, тому точно передбачити термін служби конкретної шини неможливо.

Неможливо вгадати, знаючи лише календарний вік шини, коли її доведеться замінити. Однак що старіша шина, то більша ймовірність її заміни. Причиною заміни можуть бути не тільки процеси, що проходять у шині під час її функціонування, але й інші обставини, які можна виявити під час огляду шини, або які можуть виникнути в період її експлуатації.

Вібрація вказує на те, що в автомобілі виникла якась проблема. Щоб визначити причину вібрації та спосіб її усунення, потрібно перевірити шини, систему рульового керування та підвіску автомобіля. Якщо на вібрацію не звертати увагу, вона може призвести до надмірного зносу шин і елементів підвіски. Це явище може навіть бути небезпечним при експлуатації автомобіля.

Чинники, які можуть спричиняти швидке зношування шин:

- поганий догляд за шинами (перевірка тиску та ротація),
- погане обслуговування автомобіля (кути встановлення коліс і підвіска),
- стиль і манера керування,
- матеріали дорожнього покриття,
- топографія місцевості, де експлуатується автомобіль.

На керованість автомобіля можуть негативно впливати неправильні кути встановлення коліс. Кути розвалу, сходження та кастера можна перевірити під час діагностики у професійному шинному центрі.

Оскільки автомобіль при цьому тягне у сторону, варто поміняти місцями передні колеса (якщо рисунок протектора не направлений) і перевірити, чи змінився напрямок зносу машини.

Матеріал корда може оголитися на дні канавок протектора з таких причин: недостатній тиск у шинах, порушення кутів установлення коліс; недобре затягнуті або зношені компоненти підвіски, різке виконання поворотів, неправильна ротація шин, неправильне використання шин, неправильний монтаж шини на диск.

Якщо оголився матеріал корда шини, шину необхідно замінити.