Ваші останні дії!

Приветствуем вас в журнале поисковых запросов

Мы сохранили данные о ваших предыдущих поисковых запросах, что в последующем позволит вам быстрее находить нужную информацию.

???private_mode_title???

???private_mode_text???

Нещодавно переглянуті шини

Нещодавно переглянуті дилери

Недавні пошукові запити

Зручний підбір шин MICHELIN Чтобы проверить, подходит ли вам эта шина,
уточните параметры автомобиля

Переглянути глосарій:

A | Б | B | Д | З | И | К | Л | М | Н | I | О | П | Р | С | Г | Т | Ф | Ц | Ш |

C3M Technology™ (технологія C3M)

Технологічний процес, який забезпечує точне розміщення різних компонентів шини та кількох гумових сумішей протектора.

Green X®

В шинах Michelin із маркуванням Green X® унікально поєднано високу енергоефективність і всі інші вже знайомі переваги Michelin, зокрема зносостійкість, безпечність тощо.

NHTSA

Національна адміністрація з питань безпеки дорожнього руху у Сполучених Штатах Америки.

P-метрика

Умовне позначення метричних розмірів шин, запроваджене виробниками шин у США в 1977 р. Шини з таким позначенням зазвичай називають Р-метричними. Типова P-метрична шина: P205/70R14 93S.

Z-подібні ламелі

Ламелі особливої форми, які забезпечують поперечну та поздовжню жорсткість блоків протектора.

A

Аквапланування

Надзвичайно небезпечна ситуація, у результаті якої автомобіль утрачає контакт із дорогою. У такій ситуації автомобіль буквально ковзає по поверхні води та стає цілковито некерованим. Також називається гідроплануванням.

Арамід

Синтетична тканина, що використовується в деяких шинах. Її міцність вища, ніж у сталі (за однакової ваги).

Асиметричний рисунок протектора

Конструкція шини, коли рисунок протектора в лівій та правій його частинах відрізняється. Завдяки цьому покращується поведінка шини на сухій та мокрій дорозі. Внутрішня плечова зона має більше канавок для відведення води, тоді як масивні блоки протектора на зовнішньому плечі забезпечують максимальну керованість.

Вверх

Б

Баланс (дисбаланс)

Стан, коли вага колеса разом із накачаною шиною під час обертання розподіляється рівномірно. Щоб виправити дисбаланс, механік розміщує на внутрішній або зовнішній стороні диска невеликі тягарці. Цей процес називається балансуванням.

Балансування

Щоб оптимізувати баланс мас між шиною та колісним диском, колесо необхідно відбалансувати. Таким чином буде усунуто можливі вібрації та биття.

Бандаж

Додатковий гумовий шар шини, розташований між протекторною стрічкою та брекерним шаром. Відповідає за гасіння коливань, які виникають внаслідок руху по нерівній дорожній поверхні, і забезпечення більшої плавності ходу.

Биття

Відхилення колеса всередину або назовні від своєї встановленої центральної площини під час обертання.

Бічна стяжка

Може утворитися внаслідок накладання ниток каркаса в суміжних шарах. Не впливає на експлуатаційні властивості та безпеку руху на таких шинах.

Боковина

Частина шини між протектором і бортом. Захищає шину від ударів об бордюри обабіч дороги т. і т. ін. На боковину нанесено маркування з усіма необхідними відомостями про шину.

Бічне биття

Коливання колеса з боку вбік під час обертання.

Бічне перенесення ваги

Під час руху автомобіля по криволінійній траєкторії відбувається перенесення ваги з коліс на внутрішній стороні кривої на колеса на зовнішній стороні. Це відбувається через те, що на автомобіль діє відцентрова сила.

Бічні коливання

Це явище також називають динамічним дисбалансом — ситуація, коли вага колеса нерівномірно розподіляється по його окружності або відносно його центральної площини. В результаті виникає вібрація по всьому автомобілю.

Бортова зона шини

Частина шини, посаджена на колісний диск. Всередині бортової зони є кільце зі сталевого дроту, яке обгорнуто та зміцнено нитками каркаса. Це кільце міцно притискає шину до обода.

Бортове кільце

Один із найважливіших конструктивних елементів шини, розміщений у зоні контакту шини з колісним диском. Розрахований на те, щоб витримувати сили, які діють з боку диска на шину під час монтажу, а також динамічні сили під час розгону та гальмування.

Брекерний шар

Шар прогумованих ниток корду, розміщений між шарами каркаса та протекторною стрічкою. Нитки корду найчастіше виготовляють зі сталі, однак вони також можуть виготовлятися зі скловолокна, нейлону, поліестера або інших матеріалів.

Бутилкаучук

Синтетичний каучук, що використовується для виготовлення сучасних шин. Практично непроникний для води та повітря.

Вверх

B

Вентиль

Пристрій, що відповідає за подачу повітря в шину та його випуск із неї. Має ковпачок для захисту від бруду та вологи, а також серцевину для запобігання випуску повітря.

Вертикальна вібрація

Вертикальна вібрація (підскакування колеса), або статичний дисбаланс, виникає тоді, коли маса розподілена навколо осі обертання колеса нерівномірно. Зазвичай це супроводжується вібраціями підлоги, крісла та рульової колонки.

Внутрішній герметизуючий шар

Матеріал цього шару створено на основі газонепроникного бутилкаучуку. Замінює собою внутрішню камеру в сучасних безкамерних шинах. Щомісяця перевіряйте тиск у шинах, оскільки з часом може відбуватися витік повітря.

Водовідвідний канал

Область між сусідніми ребрами протектора шини, призначена для відведення води із плями контакту.

Вулканізація

Незворотний процес нагрівання гуми під тиском із метою переведення заготовки шини з пластичного стану в еластичний.

Виліт диска

Виліт диска — це відстань між вертикальною площиною симетрії колеса та площиною прилягання диска до ступиці. Виліт буває позитивний (ET+) і негативний (ET-). Вибираючи диски для автомобіля, потрібно дотримуватися рекомендацій автовиробника.

Високошвидкісні шини

Забезпечують відмінну керованість, першокласне зчеплення з дорожнім покриттям і неперевершену маневреність.

Висота посадки

Відстань від дорожньої поверхні до фіксованої опорної точки (визначається автовиробниками індивідуально) на кузові автомобіля. Це значення можна використовувати для вимірювання величини ходу підвіски та висоти розташування кузова автомобіля відносно дорожнього покриття.

Висота профілю

Висота шини, виміряна від обода колісного диска до поверхні протектора.

Висота профілю шини під навантаженням

Висота профілю шини, яка перебуває в контакті з дорожнім покриттям.

Вантажопідйомність

Показує навантаження, яке здатна витримати шина, накачана до певного тиску.

Відрив коліс

Термін, що використовується для опису ситуації, коли під час проходження повороту або розгону з місця шини втрачають зчеплення з дорожнім покриттям. У такому разі шини ковзають по поверхні.

Вверх

Д

Давление

Количество воздуха внутри шины, давящего изнутри на каждый квадратный дюйм поверхности шины. Может выражаться в барах, фунтах на квадратный дюйм или килопаскалях (кПа).

Деформація шини

Зміна форми протектора та боковини шини під час контакту з дорожнім покриттям.

Діагональна шина

Тип шини, у якій розміщені навхрест шари ниток каркаса йдуть по діагоналі відносно центральної площини протектора.

Діаметр диска

Діаметр колісного диска, що вимірюється в дюймах.

Діаметр окружності розміщення кріпильних отворів

Діаметр уявної окружності, що проходить через центр отвору кожної затискної гайки колеса. Вимірюється за двома отворами, які розміщено прямо напроти один одного. Це значення використовується під час підбору колісних дисків на заміну.

Діапазон навантаження

Визначає діапазон максимальних навантажень, які шина може витримувати за правильного тиску повітря в ній.

Динамічний баланс

Спостерігається, коли маса колеса у зборі рівномірно розподілена по всій окружності та між сторонами центральної осі. Незбалансоване колесо може коливатися або вібрувати з боку в бік.

Диск

Частина колеса, на яку монтується шина.

Дюрометр

Прилад для вимірювання твердості матеріалів. У випадку із шинами прилад вимірює твердість гумової суміші протектора.

Допустима повна маса автомобіля (GVWR)

Максимальна допустима маса автомобіля разом із вантажем. Це значення визначає виробник автомобіля. Його вказано в табличці на дверях автомобіля.

Вверх

З

Занос

Занос — самовільне відхилення автомобіля від прямолінійної траєкторії. Під це визначення також попадає «зрив» осі.

Зіркоподібна схема

Схема затягування гайок під час монтажу вузла колеса із шиною на автомобіль. Така схема забезпечує рівномірний тиск, що запобігає порушенню кутів встановлення коліс та сприяє підтриманню центрування коліс.

Зигзагоподібні ламелі

Вузькі прорізи у протекторі, які покращують ефективність видалення снігу із плями контакту за рахунок більшої довжини.

Залишкова висота протектора

Вимірюється в міліметрах. Шини потребують заміни, коли залишкова висота протектора становить 1,6 мм (для літніх легкових шин )

Змінна товщина або двонаправлені ламелі

Два типи технології створення вузьких канавок у протекторі, за рахунок яких збільшується жорсткість протектора у стані підвищеного навантаження: під час проходження поворотів, гальмування та прискорення. У відповідний момент поверхні блоків протектора на таких шинах змикаються в повздовжньому та поперечному напрямках. Це суттєво покращує точність кермування, зменшує гальмівний шлях і краще передає обертальний момент двигуна.

Змінний крок блоків протектора

Процес зміни розміру блоків протектора по окружності шини задля зменшення рівня шуму, який виникає під час кочення шини.

Зчеплення з мокрим дорожнім покриттям

Визначає, наскільки ефективно шина відводить воду із плями контакту, знижуючи ризик аквапланування, і наскільки добрий контакт із мокрим дорожнім покриттям вона забезпечує.

Здвоєні шини

Шини, які встановлюються попарно на одну вісь автомобіля (чотири шини на осі) для збільшення вантажопідйомності та покращення зчеплення з дорожнім покриттям.

Збільшення розміру

Концепція, що дає змогу водіям встановлювати на автомобіль низькопрофільні шини. Для цього використовуються диски більшого діаметра (на один або два дюйми). Це покращує зовнішній вигляд, керованість і експлуатаційні характеристики автомобіля.

Вверх

И

Индекс нагрузки

Определяет то, какой вес способна нести шина при корректном давлении воздуха внутри (диапазона от 0 до 279).

Вверх

К

Каркас

Опорна конструкція шини, що складається зі щонайменше одного шару, який іде по радіусу від одного борта шини до другого. Також називається кордом.

Каркасний шар

Складається з тонких пучків текстильних волокон, скріплених гумовою сумішшю. Ці прядки значною мірою відповідають за міцність шини.

Кастор

Кут між лінією, що проходить вертикально через центральну площину колеса, і віссю обертання колеса. Регулювання цього кута дає змогу підвищити курсову стійкість автомобіля під час руху та покращити самоцентрування рульової системи.

Колісна база

Поздовжня відстань від центра переднього колеса до центра заднього колеса, розміщених з одного боку автомобіля.

Колісні тягарці

Невеличкі тягарці, які кріпляться на колесі для балансування колеса.

Комбінування шин

Ситуація, коли на одному автомобілі використовуються шини різних брендів, типів або розмірів. Це може призвести до зміни експлуатаційних характеристик автомобіля.

Конструкція шини

Спосіб формування каркаса шини. Шини з радіальною конструкцією ідентифікуються за словом Radial або буквою R. На сьогоднішній день це — переважаюча конструкція автомобільних шин.

Корд

Прядки волокон, що утворюють шари шини. Нитки корду виготовляються з поліестера, віскози, нейлону, скловолокна або сталі.

Курсова стійкість

Здатність автомобіля безпечно підтримувати прямолінійну траєкторію руху на високій швидкості, незважаючи на нерівності дороги, боковий вітер, аеродинамічні підйомні сили та інші зовнішні фактори.

Ковзання

Маса серійного автомобіля зі всіма необхідними витратними рідинами (включно т. з паливом), зі всім стандартним обладнанням і приладами, але без водія та пасажирів.

Кут розвалу

Ситуація, коли автомобіль відхиляється від прямолінійного курсу, що призводить до нерівномірного зносу шин, порушенню кутів встановлення передніх та/або задніх коліс, а також до зносу або порушенню налаштувань гальмівних механізмів.

Кут ковзання

Різниця між напрямком руху колеса та напрямком руху автомобіля.

Керованість

Реакція автомобіля на повороти керма. Також зворотний зв’язок, який водій отримує через кермо під час його обертання.

Вверх

Л

Ламелі

Спеціальні прорізи у блоці протектора, які утворюють зубці для покращення зчеплення на льоді. Вони також беруть активну участь у відведенні води із плями контакту шини з дорогою.

Лаунч контроль

Метод, який використовують гонщики та тест-пілоти для збільшення прискорення під час рушання з місця. Полягає в одночасному натисканні педалей гальма та газу, у результаті чого оберти двигуна збільшуються, доки водій не відпустить педаль гальма.

Легкові шини для комфортної їзди

Шини цього типу, створені для автомобілів середнього й бізнес-класу, вирізняються чудовою керованістю та плавністю їзди.

Легковантажний автомобіль

Термін з автомобільної галузі, який використовується для позначення невеликих вантажних автомобілів.

Літні шини

Призначені для використання на сухому й мокрому дорожньому покритті, але не підходять для експлуатації на снігу та льоду.

Ламелі з можливістю самоблокування

Вчасно та швидко змикаючись, ламелі роблять блоки протектора стійкішими до деформацій. При цьому поверхня блоків максимально ефективно використовується для зчеплення.

Вверх

М

Максимальне допустиме навантаження на вісь (GAWR)

Максимальна маса, яку можна розподілити між колесами однієї осі.

Максимальний тиск повітря в шині

Максимальний тиск, до якого можна накачати повітрям холодну шину (вказано на боковині шини).

Манометр

Пристрій, що використовується для вимірювання тиску в шинах.

Маркування "Extra Load"

Шини, які мають вищий індекс навантаження (більша вантажопідйомність).

Маркування "M+S", "M/S" та "M&S"

Шини з цим маркуванням мають кращі властивості (порівняно зі звичайними шинами) в умовах бездоріжжя та свіжого або талого снігу.

Маркування DOT

Код, нанесений тисненням на боковину шини, який вказує на відповідність шини стандартам безпеки автомобілів, визначеним Міністерством транспорту США.

Метрична система розмірів шин

Система, що використовується для опису розмірів шин. Це — стандартна система ETRTO (Європейська технічна організація з питань шин і дисків).

Містер Мішелін

Містер Мішелін представляє компанію Мішелін більше 100 років.

Вверх

Н

Накачування

Наповнення шини повітрям.

Направлений рисунок протектора

Ефективно допомагає відводити воду та сніг із плями контакту.

Неправильні кути встановлення коліс

Результат неправильно відрегульованої передньої або задньої підвіски автомобіля.

Недостатня поворотність

Характеристика керованості, яка відповідає ситуації, коли передні колеса зриваються в занос через те, що кут їх ковзання більший за кут ковзання задніх коліс.

Недостатній тиск у шинах

Робота шини, тиск повітря у якій недостатній для маси автомобіля з пасажирами й додатковим вантажем. Може призвести до пошкодження шини внаслідок перегрівання та подальшого руйнування її елементів.

Непідресорена маса

Частини автомобіля, які не підтримуються його ресорами. До них відносяться колеса й шини, зовнішні гальмівні вузли, задній міст, пружини, амортизатори та стабілізатори.

Нульове сходження

Ситуація, коли шини на одній осі стоять паралельно одна одній.

Нульовий виліт

Имеет место в том случае, когда монтажная поверхность колеса точно выровнена по центру диска.

Нулевой слой

Ситуація, коли кріпильна поверхня колеса стоїть точно на рівні із центром диска.

Надмірна поворотність

Властивість автомобіля повертати в поворотах різкіше, ніж це потрібно водієві. Задня частина автомобіля прагне повернути в сторону, протилежну до напрямку, у якому здійснюється поворот. Стан керованості, коли кути відведення задніх коліс більші за кути відведення передніх коліс. Автомобіль з надмірною поворотністю інколи називають «вільним», адже його задня частина прагне зробити широкий поворот.

Негативне сходження

Стан, коли передні точки двох шин на одній осі перебувають дальше одна від одної, ніж задні точки цих шин.

Негативне сходження в повороті

Також називають кутом Аккермана. Колеса автомобіля, які рухаються в повороті по внутрішній дузі, переміщуються дугою меншого радіусу, ніж колеса, що переміщуються зовнішньою дугою. Це відбувається через те, що колеса повернуто під різними кутами.

Негативний виліт

Ситуація, коли кріпильну частину диска розташовано ближче до гальмівного механізму, внаслідок чого колесо зміщено назовні крила автомобіля.

Негативний розвал

Кут установки коліс, коли верх шини нахилено в бік центральної осі автомобіля. Гонщики використовують негативний розвал для збільшення швидкості проходження поворотів.

Вверх

I

Індекс швидкості

Буквений код (A–Z), що позначає діапазон швидкості, в межах якого шина може витримати навантаження за вказаних умов експлуатації.

Вверх

О

Одинарні шини

Шини, що встановлюються по одній з кожної сторони осі (дві шини на вісь).

Окислення

Процес утворення іржі у сталевому брекері, коли волога потрапляє всередину шини внаслідок її пошкодження. Це може призвести до того, що шина втратить свої експлуатаційні властивості ще до того, як буде досягнуто гранично допустимого рівня зносу протектора.

Обертальний момент

Одна із силових характеристик двигуна автомобіля, яка зазвичай вимірюється в ньютон-метрах.

Опір коченню

Сила, необхідна для підтримання руху шини зі сталою швидкістю. Що менший опір коченню, то менші витрати енергії на підтримання руху шини.

Вверх

П

Первинна комплектація

Шини, які вибрав виробник автомобіля задля забезпечення найкращої відповідності властивостей шин експлуатаційним характеристикам машини.

Перекачка шини

Надмірна кількість повітря в шині, що призводить до передчасного зносу центральної зони протектора.

Плече

Область шини, де протектор з’єднується з боковиною.

Пневматична шина

Шина, що наповнюється повітрям.

Підвіска

Елемент автомобіля, що включає амортизатори, важелі й тяги, які використовуються для підвішування рами, кузова, двигуна та трансмісії автомобіля над його колесами.

Підресорена маса

Частини автомобіля (включно з рамою, двигуном і кузовом), які опираються на елементи підвіски.

Повна маса автомобіля (GVW)

Маса автомобіля зі всіма рідинами, водієм, пасажирами та вантажем.

Позитивне сходження

Стан, коли передні точки двох шин на одній осі перебувають ближче одна до одної, ніж задні точки цих шин.

Позитивний виліт

Ситуація, коли кріпильну частину диска розташовано ближче до зовнішньої частини колеса відносно центра диска, унаслідок чого колесо зміщено в глибину крила автомобіля.

Позитивний кастер

Кут встановлення коліс, за якого вісь повертання колеса завалено у сторону задньої частини автомобіля, коли дивитися на машину збоку. Така конфігурація створює стабілізуючий момент, який повертає колеса у вихідне положення та сприяє прямолінійному руху автомобіля.

Позитивний розвал

Кут встановлення коліс, за якого верх шини відхиляється від центральної осі автомобіля.

Протектор

Частина шини, яка контактує з дорожнім покриттям. Протектор забезпечує зчеплення з поверхнею, витримує високі навантаження та вирізняється теплостійкістю, зносостійкістю та стійкістю до абразивного стирання.

Пляма контакту

Зона контакту шини з дорожнім покриттям.

Протектор на основі двох гумових сумішей

Інноваційні технології дали змогу використовувати у протекторі шини дві різні гумові суміші: зовнішня частина служить для зчеплення із сухою дорогою, а внутрішня — з мокрою.

Вверх

P

Радіальна шина

Тип шини, каркасні шари якої розміщено так, що нитки корду йдуть під кутом 90 градусів до протектора.

Радіус шини під навантаженням

Відстань у дюймах від осі обертання колеса до дорожнього покриття, коли шину накачано до передбаченого виробником тиску.

Радіус шини під статичним навантаженням

Відстань від осі обертання колеса до опорної поверхні при певному навантаженні та вказаному тиску в шині.

Розвал

Кут між вертикаллю та площиною обертання колеса, що вимірюється у градусах. Кут розвалу регулюється задля збереження площі контакту шин із дорожнім покриттям під час повороту.

Різнопарне встановлення коліс

Установка на задню вісь автомобіля коліс, розмір яких перевищує розмір коліс, встановлених на передню вісь.

Ребра протектора

Елементи рисунка протектора шини, розміщені поздовжньо та розділені водовідвідними каналами. Ребра протектора покращують стійкість автомобіля на дорозі, особливо на високій швидкості.

Регулювання кутів встановлення коліс (розвал-сходження)

Усі колеса автомобіля мають бути відрегульовані таким чином, щоб вони були розташовані під оптимальними кутами відносно дорожньої поверхні та відносно одне одного.

Резиновая смесь для протектора на основе силики

Смесь силики со специально созданным синтетическим эластомером, обеспечивающая исключительно высокое сцепление шин с мерзлыми и обводнёнными поверхностями, а также высокую ходимость.

Ротація

Перестановка шин із передньої осі автомобіля на задню або з одного боку на інший відповідно до певної схеми. Використовується для забезпечення рівномірного зносу протектора. Регулярно переставляючи шини, можна подовжити термін їх експлуатації.

Вверх

С

Серія

Шини з однаковими показниками профілю, тобто відношенням висоти профілю до його ширини.

Серія профілю

Відношення висоти боковини шини до ширини її профілю.

Силіка

У 1992 р. компанія Мішелін винайшла спосіб додавання цього нового зміцнювального компонента у склад гумової суміші для шин. Це відкриття дало змогу створювати якісно нові шини з високою зносостійкістю, низьким опором коченню та відмінним зчепленням із дорожнім покриттям.

Симетричний рисунок протектора

Конструкція шини, коли на лівій і правій частинах протектора використовується однаковий рисунок.

Синтетичний каучук

Здебільшого рівень вмісту штучного каучуку в гумовій суміші перевищує рівень натурального.

Споряджена маса

Маса серійного автомобіля зі всіма необхідними витратними рідинами (включно т. з паливом), зі всім стандартним обладнанням і приладами, але без водія та пасажирів.

Стандартне навантаження

Вага, яку шина конкретного типорозміру може нести за умови дотримання в ній рекомендованого тиску повітря.

Сходження

Кут між напрямом руху та площиною обертання колеса.

Система рульового керування

Весь механізм, який дає змогу водієві керувати автомобілем і змінювати напрямок його руху. Сюди входять кермо, рульова колонка, рульовий механізм, важелі й тяги, а також опори коліс.

Вверх

Г

Гумова суміш

Поєднання сировинних інгредієнтів відповідно до ретельно розроблених процедур. Гумова суміш спеціально адаптується для досягнення експлуатаційних властивостей, необхідних для кожного типу шин.

Вверх

Т

Табличка з інформацією про шини

Закріплена на автомобілі перманентна металева або паперова табличка, в якій вказано типорозмір і тиск шин для відповідного автомобіля. Зазвичай її розміщують на дверях водія або на заслінці паливного бака.

Технічний вуглець

Зміцнювальний наповнювач, який додають у склад гумової суміші задля підвищення зносостійкості шини.

Технологія Run Flat (самонесучі шини)

Стосується шин із посиленими боковинами. У разі пошкодження шини ця технологія дає змогу продовжувати рух із меншою швидкістю на обмеженій відстані.

Технологія Variable Contact Patch

Технологія збільшення плями контакту під час проходження поворотів за рахунок асиметричного рисунка протектора та розміщеного під ним брекерного шару.

Технологія Zero Pressure™ (нульовий тиск)

Шини з технологією Michelin Zero Pressure™ мають зміцнені боковини, які в разі пошкодження шини дають змогу продовжувати рух ще 80 км на швидкості до 80 км/год.

Типорозмір

Комбінація ширини, типу конструкції, висоти профілю та розміру обода, що використовуються для диференціації шин.

Торсіон

Довгий прямий стержень, один кінець якого закріплено на рамі, а другий — на деталі підвіски. Виконує функцію пружини, що поглинає енергію за рахунок кручення.

Тиск у холодній шині

Тиск повітря в шині в барах, виміряний до того, як шина нагрілась внаслідок руху.

Вверх

Ф

Фланець обода диска

Поверхня обода колеса, що контактує з бічною поверхнею борта шини.

Вверх

Ц

Центральна вісь

Уявна лінія, що проходить по центру вздовж автомобіля. По цій лінії вимірюється рух задніх коліс у колії передніх.

Вверх

Ш

Шина

Становить собою елемент автомобільного колеса, який забезпечує зчеплення з дорожнім покриттям, керованість і перенесення спорядженої маси автомобіля.

Шиномонтаж

Процес монтажу шини на колісний диск із подальшим балансуванням колеса у зборі. Для встановлення на автомобіль нових шин потрібен професійний шиномонтаж.

Ширина протектора

Відстань між плечовими зонами шини.

Ширина профілю

Відстань між боковинами накачаної шини.

Вверх