Ваші останні дії!

Приветствуем вас в журнале поисковых запросов

Мы сохранили данные о ваших предыдущих поисковых запросах, что в последующем позволит вам быстрее находить нужную информацию.

???private_mode_title???

???private_mode_text???

Нещодавно переглянуті шини

Нещодавно переглянуті дилери

Недавні пошукові запити

Ознака: пошкодження

Причина: пошкодження шини, яке потребує ремонту

  • Більшість проколів і порізів протектора розміром до 6,4 мм можна відремонтувати на шиномонтажі за допомогою якісних матеріалів і технологій.
  • Джгут може застосовуватися тільки для тимчасового ремонту, оскільки після проколу слід демонтувати шину з диска й оглянути її зсередини.

Вирішення:

  • Замість пошкодженої шини слід встановити запасну. Перш ніж зробити це, перевірте інформацію про правильний тиск повітря в шині, максимальну швидкість і обмеження щодо пробігу.
  • Після цього відвезіть пошкоджену шину на огляд і ремонт до фахівця шинного центру.

Ознака: спущена шина

Причина: недостатній тиск повітря в шинах

  • Призводить до прискореного зносу протектора через надмірне тертя в плечовій зоні шини і, як наслідок, до скорочення терміну експлуатації.
  • Сприяє перегріванню шини, яке може призвести до її пошкодження або навіть руйнування.
  • Посилення опору коченню сприяє підвищенню витрат пального.

Вирішення:

Накачуйте шину до тих пір, поки тиск повітря в ній не досягне потрібного значення. Щоб дізнатися рекомендований тиск у шинах, зверніться до посібника з експлуатації автомобіля або відшукайте рекомендований показник на дверній наклейці з боку водія.

Додаткова інформація про тиск повітря.

Ознака: знос обох плечових зон протектора

Діагноз: надмірний тиск

  • Призводить до прискореного зносу протектора через надмірне тертя в плечовій зоні шини і, як наслідок, до скорочення терміну експлуатації.
  • Сприяє перегріванню шини, яке може призвести до її пошкодження або навіть руйнування.
  • Посилення опору коченню сприяє підвищенню витрат пального.

Вирішення:

Накачуйте шину до тих пір, поки тиск повітря в ній не досягне потрібного значення. Щоб дізнатися рекомендований тиск у шинах, зверніться до посібника з експлуатації автомобіля або відшукайте рекомендований показник на дверній наклейці з боку водія.

Додаткова інформація про тиск повітря.

Ознака: вм’ятина

Причина: не є проблемою. Це нормальна боковина шини з радіальним кордом. Цю смугу зазвичай називають бічною стяжкою.

  • Бічна стяжка — це явище, яке можна побачити на боковині радіальних шин. Вони не впливають на роботу шини й автомобіля.
  • В боковині шини є щонайменше один шар кордових ниток, які розташовано паралельно одна одній. Там, де кордові нитки перекриваються, нерідко спостерігається незначна вм’ятина.

Ознака: прокол або ґуля

Причина: пошкодження шини, яке потребує обстеження фахівцем.

  • Більшість проколів і порізів розміром до 6,4 мм, розташованих в області протектора, можна відремонтувати на шиномонтажі за допомогою рекомендованих виробниками матеріалів і технологій.
  • Джгут може застосовуватися тільки для тимчасового ремонту, оскільки після проколу слід демонтувати шину з диска й оглянути її зсередини.

Вирішення:

  • Встановіть запасні шини замість пошкоджених. Перш ніж зробити це, перевірте інформацію про правильний тиск повітря в шині, максимальну швидкість і обмеження щодо пробігу.
  • Після цього відвезіть пошкоджену шину на огляд і ремонт до фахівця шинного центру.

Ознаки: вібрація або биття (кутове коливання) керованих коліс.

Причина: розбалансовані колеса або несправність системи рульового управління та підвіски.

  • Розбалансовані колеса можуть спричиняти вібрації, які втомлюють водія, призводять до передчасного або нерівномірного зносу шин і створюють зайве навантаження на підвіску автомобіля.

Вирішення та рекомендації:

  • Вирішенню проблеми може посприяти балансування коліс.
  • Також, можливо, доведеться відремонтувати систему рульового управління та підвіску.
  • Із появою перших ознак вібрації або биття коліс зверніться до фахівця.
  • Якщо повторне балансування не усунуло вібрацію, перевірте розвал-сходження та/або компоненти системи підвіски.
  • Балансування слід здійснювати під час кожного встановлення шини на диск.

Ознаки: відхилення в одну із сторін або погана керованість

Причина 1: проблеми через розвал-сходження коліс.

Нерівноміре зношення передніх або задніх шин означає, що потрібно відрегулювати розвал-сходження коліс.

Вирішення:

Задня підвіска багатьох сучасних автомобілів дає змогу регулювати розвал-сходження задніх коліс. У таких автомобілях потрібно регулювати розвал-сходження лише передніх коліс або усіх чотирьох (залежно від наявних ознак неналежної роботи автомобіля). Відвідайте професійний шинний центр, щоб пройти огляд.

Додаткова інформація про розвал-сходження коліс.

Ознака: погана керованість

Причина: пошкодження шини, яке потребує ремонту

  • Більшість проколів і порізів розміром до 6,4 мм, розташованих в області протектора, можна відремонтувати на шиномонтажі за допомогою рекомендованих виробниками матеріалів і технологій.
  • Джгут може застосовуватися тільки для тимчасового ремонту, оскільки після проколу слід демонтувати шину з диска й оглянути її зсередини.

Вирішення:

  • Встановіть запасні шини замість пошкоджених. Перш ніж зробити це, перевірте інформацію про правильний тиск повітря в шині, максимальну швидкість і обмеження щодо пробігу.
  • Після цього відвезіть пошкоджену шину на огляд і ремонт до фахівця шинного центру.

Якщо шину пошкоджено, її можна відремонтувати лише за таких умов:

Якщо шину пошкоджено, її можна відремонтувати лише за таких умов:

  • Ви не їздили нею, коли шина була спущена.
  • Розмір проколу в протекторі не перевищує 6 мм.

Як відбувається правильний ремонт шини?

  • Шина демонтується й оглядається зсередини та зовні. Після цього, залежно від типу й розташування місця пошкодження, вибираються технологія ремонту й ремонтні матеріали.

Ремонт шин має виконувати спеціаліст.