Ваші останні дії!

Приветствуем вас в журнале поисковых запросов

Мы сохранили данные о ваших предыдущих поисковых запросах, что в последующем позволит вам быстрее находить нужную информацию.

???private_mode_title???

???private_mode_text???

Нещодавно переглянуті шини

Нещодавно переглянуті дилери

Недавні пошукові запити

Виробництво шин

Проектування й виготовлення шин — значно складніший процес, ніж здається на перший погляд. Дізнайтеся, як створюються шини, як їх конструкція впливає на їх характеристики та багато іншого.

Як створюється шина?

Шина — це єдина частина автомобіля, яка має контакт із дорогою. У шині має бути баланс між тертям, комфортом, стійкістю, енергоефективністю та загальною вартістю. Необхідність задоволення таких суперечливих вимог робить проектування та виготовлення шин значно складнішим процесом, ніж здається на перший погляд.

Розглянемо, наприклад, смартфон. Здається, він набагато складніший, ніж шина. Проте насправді розробка шини вимагає приблизно такого самого обсягу досліджень і технологій.

Етапи процесу виробництва шини

1. Дослідження

Ми вивчаємо, як люди користуються шинами та які у них звички керування автомобілем, і намагаємося створити шини, які б задовольняли щоденні потреби кожного водія.

2. Створення та поєднання матеріалів

Шина складається з понад 200 компонентів, які суттєво впливають на безпеку, паливну економічність, експлуатаційні характеристики й екологічність виробу.

Кожний компонент належить до однієї з груп:

  • натуральний каучук: основний компонент шарів протектора;
  • синтетичний каучук: використовується у виробництві протекторів шин для легкових автомобілів, мінівенів і позашляховиків;
  • сажа та кремнієва кислота: використовуються як укріплювальний агент для збільшення міцності;
  • металеві та текстильні зміцнювальні кабелі: каркас шини, що утворює геометричну форму та забезпечує жорсткість конструкції;
  • численні хімічні агенти: забезпечують отримання унікальних властивостей на зразок низького опору коченню або надвисокого зчеплення.

3. Дизайн

Ми проектуємо різноманітні варіанти рисунків протектора і за допомогою інженерного моделювання та тестування відбираємо для виробництва найкращі концепції.

4. Производство

Виготовлення кожної нашої шини відбувається під пильним наглядом фахівців і з застосуванням різних видів ручного й автоматичного обладнання. У випадку необхідності ми створюємо власне обладнання для досягнення поставлених цілей.

5. Контроль качества

Контроль якості здійснюється не лише на останньому етапі. Ми контролюємо якість протягом усього процесу виробництва.

Щороку в ході тестування шин ми проїжджаємо понад 1,6 млрд км. Це приблизно 40 000 кругосвітніх подорожей.

Як дизайн рисунка протектора
впливає на характеристики шини?

Характеристики шини залежать від дизайну рисунка протектора — каналів, канавок і блоків на шині. Дизайн рисунка протектора суттєво впливає на зчеплення шини з різними дорожніми поверхнями, а також на безпеку й комфорт.

Безпека зчеплення на мокрій дорозі

Щоб зрозуміти роль протектора шини на мокрій дорозі, уявіть водяний насос. Чим більше каналів у протекторі шини, тим краще він відводить воду із площі контакту шини з дорогою. Щоб ви розуміли, шина може відвести воду лише за кілька мілісекунд. Для прикладу, шина 195/65 R15 за секунду здатна відкачати майже 15 л води.
На зчеплення з мокрою поверхнею впливають такі елементи конструкції:

  • Кількість каналів: чим більше розмір та кількість каналів, тим краще шина відводить воду.
  • Форма і розташування: форма рисунка протектора (симетрична, направлена, асиметрична) впливає на швидкість відведення води.
  • Ламелі: це вузькі пази на гумовій поверхні протектора. Вони забезпечують відведення води та створюють додаткові окрайки, які сприяють кращому зчепленню з мокрою або вкритою льодом дорогою.

Задоволення від їзди сухою дорогою

Одним з основних елементів, які впливають на точність рульового керування та швидкість реакції на дії водія, є жорсткість конструкції протектора.

На зчеплення із сухою поверхнею впливають такі елементи конструкції:

  • Профіль (форма) шини — плаский профіль із квадратними плечима забезпечує хорошу підтримку на поворотах.
  • Кількість пазів — чим менше пазів у рисунку протектора, тим більше гуми перебуває в прямому контакті з поверхнею дороги, і, відповідно, кращий рівень зчеплення.
  • блоки протектора — чим більші блоки має рисунок, тим краще зчеплення. Проте це також може спричиняти зайвий шум під час руху.
  • Самоблокувальні ламелі — блоки протектора з багатьма дренажними канавками знижують жорсткість рисунка протектора. Щоб протидіяти цьому ефекту, ми впровадили складні тривимірні дренажні канавки, які замикаються під навантаженням.

Якою є структура шини?

Типова радіальна шина складається з дев’яти основних частин.

Внутрішній герметизуючий шар — це шар герметичного синтетичного каучуку (сучасний еквівалент камери).
Шар каркаса, розташований над внутрішньою підкладкою, який складається з тонких кордів (або ниток) із текстильного волокна, вбудованих у гуму. Ці нитки значною мірою визначають міцність шини і допомагають нести навантаження. Стандартні шини містять приблизно 1 400 кордів, кожен із яких витримує силу в 15 кг.
Бортові кільця — це металеві кільця, щільно притиснуті до ободу диска заради збереження герметичності й правильного розташування шини на ободі. Кожне бортове кільце витримує навантаження до 1 800 кг без ризику розриву. Усього на машині їх вісім — по два на кожній шині. Їх сукупна несуча здатність становить 14 400 кг, тоді як середній легковий автомобіль важить приблизно 1 500 кг.
Боковина — шар гуми, який захищає бокову частину каркаса від пошкодження об бордюр або сторонні предмети у випадку попадання до ями. Такі важливі відомості про шину, як її розмір та інше маркування, розташовані на боковині.
Шари брекера — їх кількість значною мірою визначає міцність шини. Складається з дуже тонких і міцних сталевих кордів, вбудованих у гуму. Завдяки цим кордам шина здатна витримувати навантаження під час поворотів і не розширюватися через обертання. Також цей шар достатньо гнучкий, щоб поглинати деформації від ударів, вибоїн та інших перешкод на дорозі.
«Нульовий» шар — цей важливий захисний шар зменшує нагрівання від тертя й допомагає підтримувати форму шини під час їзди на високій швидкості. Щоб запобігти відцентровому розтягненню, шини по колу зміцнюють шаром гуми з нейлоновими нитками.
Протектор — забезпечує зчеплення шини і передачу поворотних сил, адже його створено для опору зносу та нагріванню.