Ваші останні дії!

Приветствуем вас в журнале поисковых запросов

Мы сохранили данные о ваших предыдущих поисковых запросах, что в последующем позволит вам быстрее находить нужную информацию.

???private_mode_title???

???private_mode_text???

Нещодавно переглянуті шини

Нещодавно переглянуті дилери

Недавні пошукові запити

Навыки профессионального вождения

Дорога розкриває нашу справжню сутність

Збирайтеся в дорогу. Позитивні емоції гарантовано!

Люди, закохані в автомобілі, мислять однаково

Дізнайтеся більше про наших партнерів, заходи, спеціальні програми, тюнінг, додаткове обладнання та ін.

Професійні навички водіння

Покращуйте свої навички керування автомобілем, спілкуючись з експертами, які постійно відточують свою майстерність.

  • Передбачайте розвиток ситуації

    Ваш погляд має бути спрямований далеко вперед. Таким чином ваші рухи будуть природними, і ви постійно будете готові до будь-яких несподіванок на дорозі.

  • На автомобілі із системою ABS гальмуйте різко в підлогу

    Системи ABS не дають колесам заблокуватися під час гальмування. На відміну від інших гальмівних систем система ABS найбільш ефективно працює при різкому та інтенсивному гальмуванні.

  • На передньоприводному автомобілі виходьте із заносу, натискаючи педаль газу

    Керуючи передньоприводним автомобілем, під час заносу потрібно натискати педаль газу. Інтуїція підказуватиме вам робити протилежне, але саме під газ автомобіль зможе вийти з заносу, що дозволить вам відновити контроль над ситуацією. Також під час заносу пробуйте повертати кермо в бік заносу, тобто у бік, протилежний повороту.

  • На передньоприводному автомобілі під час заносу крутіть кермо в бік заносу

    На повноприводному автомобілі кермо слід повертати в бік заносу. Коли автомобіль вирівняється, виверніть колеса прямо.

  • На автомобілі з повним приводом повертайте кермо в бік заносу

    На повноприводному автомобілі кермо слід повертати в бік заносу. Коли автомобіль вирівняється, виверніть колеса прямо.

  • Зберігайте можливість різко прискоритися

    За допомогою педалей газу та зчеплення підтримуйте оберти двигуна у правильному діапазоні. Автомобіль має працювати на максимальній потужності, не втрачаючи зчеплення з дорогою. Коли ви відчуєте, що двигун видає хорошу тягу, плавно відпустіть педаль зчеплення та одночасно натисніть педаль газу.

  • Не покладайтеся повністю на ESP

    Якщо ви рухаєтеся занадто швидко й колеса втрачають зчеплення, електронні системи стабілізації не допоможуть вам. Не варто перевищувати швидкість, на якій ваші шини здатні забезпечити ефективне зчеплення з дорогою, незалежно від того, мокра вона, суха чи засніжена.

  • Хороші гальма й шини відіграють вирішальну роль

    Хороші гальма й шини допоможуть уникнути серйозних проблем. Підтримуйте їх у належному стані задля власної безпеки.

     

     

  • Знание — сила

    Изучите трассу, каждый ее поворот и отрезок. Это поможет максимально эффективно использовать возможности автомобиля и достичь более высоких результатов.

     

  • Знайте меру

    Изучите возможности своего автомобиля, узнайте, как он держит дорогу именно на этом треке. В ходе знакомства у вас начнет вырабатываться шестое чувство. Ваше тело начнет посылать вам сигналы о недостаточной или избыточной поворачиваемости: вы начнете видеть это, слышать и чувствовать.

     

  • Правильно проходите повороты

    Траектория поворота должна быть широкой. Проходите повороты как можно шире: перед правым поворотом разгружайте левую сторону, а перед левым — правую. Чем шире траектория, тем выше скорость прохождения поворота.

  • Правильно работайте рулем

    При прохождении поворотов соблюдайте баланс. Недостаточная поворачиваемость — это ситуация, когда при прохождении поворота автомобиль идет по слишком широкой траектории. Избыточная поворачиваемость — это слишком крутое прохождение поворота, которое может привести к заносу и вылету с трассы. Вы обязательно почувствуете, когда начнет развиваться занос.

     

  • Охлаждайте тормозные механизмы

    Во время гонки в автомобильных системах образовывается громадное количество тепла. Особенно это касается тормозных колодок. Проходите круг с минимальным количеством торможений, чтобы поток воздуха успевал охлаждать колодки.

     

  • Выбирайте правильное давление в шинах

    В разогретой шине должно быть оптимальное давление. Внимательно подходите к этому вопросу. Если давление слишком высокое, из-за недостаточного сцепления шины с дорожным покрытием может возникать избыточная поворачиваемость. Спортивные требования к давлению отличаются от стандартных требований. Для большинства спортивных шин давление в разогретой покрышке не должно превышать 2,5 бара. Например, давление в разогретых шинах MICHELIN Sport Cup должно быть на уровне 2,2 бара. Не поленитесь изучить информацию о рекомендуемом давлении для ваших шин.