Ваші останні дії!

Приветствуем вас в журнале поисковых запросов

Мы сохранили данные о ваших предыдущих поисковых запросах, что в последующем позволит вам быстрее находить нужную информацию.

???private_mode_title???

???private_mode_text???

Нещодавно переглянуті шини

Нещодавно переглянуті дилери

Недавні пошукові запити

Инновации

125 років розвитку мобільності

Щоб успішно поєднати суперечливі експлуатаційні характеристики, потрібні глибокі знання шин і технологій їх виготовлення. І тут у нас є багато власних ноу-хау.

Інновації — наша друга натура

Вони супроводжують кожний етап виготовлення шин:

– на етапі підготовки базових компонентів ми не лише опираємося на наявні матеріали, а й створюємо нові,
– для виготовлення та перевірки шин ми часто створюємо власне обладнання.

Ми розглядаємо кожний етап як можливість розробити для вас ще більш досконалі шини.
І ми ніколи не втрачаємо цієї можливості.

Вони невпинно покращуються

Наші технології та інновації, основною метою яких є пошук нових рішень для задоволення ваших потреб, суттєво змінили конструкцію та форму шин. Сьогодні ми залишаємося вірними своєму прагненню — розширювати майбутнє мобільності, використовуючи силу уяви.

  • 1895

    Перший автомобіль із пневматичними шинами!

    Брати Мішелін застосували своє ноу-хау — розробку для велосипедних шин — на автомобілях. Вони встановили перші пневматичні шини на свою гоночну машину Lightning (блискавка).

  • 1913

    Сталеві колеса, що знімаються (передвісники запасного колеса)

    Мішелін впроваджує ідею запасного колеса. Хто зараз їздить без нього?

  • 1937

    Гоночні шини

    Мішелін запускає у виробництво шини для досвідчених водіїв і автомобілів з високими показниками потужності. Вони мали менший профіль і стали передвісниками низькопрофільних шин кінця двадцятого століття.

  • 1937

    Шини з металевим кордом

    Їх назва говорить сама за себе: для зміцнення шин у 1937 році ми почали використовувати сталевий трос. Врешті-решт це призвело до революції у світі шин.

  • 1946

    Радіальні шини

    Нова конструкція дала змогу підвищити рівень безпеки та зменшити витрати пального. Революція, яка вплинула на всіх виробників шин.

  • 1992

    «Зелена» шина

    Компанія Мішелін починає використовувати силіку замість технічного вуглецю, унаслідок чого зростає енергетична ефективність, а разом із нею рівень безпеки та термін служби.

  • 2004

    Шина Tweel (Tire + Wheel: шина + колесо)

    Ця шина не може лопнути, її неможливо пробити: вона не заповнена повітрям, а оснащена полімерними спицями.

  • 2004

    Активне колесо (електричне)

    У цьому колесі поєднано електричну підвіску, тяговий електродвигун і дисковий гальмівний механізм.

  • 2012

    Шина із системою зв’язку

    Шина має вбудовані RFID-чіпи (радіочастотна ідентифікація) для підвищення рівня безпеки та ефективності.

    Перші випробування було проведено під час літніх Олімпійських ігор 2012 року в Лондоні.

  • 2014

    Технологія EverGrip

    Ця технологія сприяє збереженню властивостей шини навіть після тривалого використання, унаслідок чого навіть зношена шина виконує своє призначення. «Безпечна зношена шина» гарантує зчеплення навіть на мокрих дорогах! *

    * Це твердження стосується гальмування та керованості автомобіля на мокрій дорозі, а також його стійкості до аквапланування, коли шини нові або зношені до залишкової глибини протектора 3,97 мм.

Наукові дослідження та розробки в нас у крові

Перший науковець з’явився в нашій компанії в 1893 році. Результат був настільки вражаючий, що з того часу ми знаємо: наукові дослідження та розробки — це ключ до розвитку сучасних шин.
Сьогодні науковими дослідженнями та розробками займається приблизно 6 000 наших працівників, які прагнуть задовольнити усі найвибагливіші потреби у сфері мобільності. Науковці проводять дослідження в галузі хімії та фізики, розробляють нові технології та випробовують нові прототипи. Наші центри розташовано в семи країнах на трьох континентах: Іспанія, Китай, США, Таїланд, Франція, Швейцарія та Японія.

 

Ось кілька фактів про нашу роботу:

  • 350

    різних областей спеціалізації (у ході спільного пошуку народжуються інноваційні ідеї)

  • 10 000

    діючих патентів захищають наші інновації

  • 250

    патентів щороку представляються на розгляд

  • 40 000

    разів на рік ми проїжджаємо навколо земної кулі під час дорожніх випробувань автомобілів — один раз кожні 12 хвилин!

Повноцінна польова лабораторія

Автоспорт — це інноваційний полігон для найвибагливіших випробувань автомобільних шин, де ми експериментуємо вже понад століття.

Вимоги — надзвичайно високі.
Для кожних перегонів ми повинні забезпечити такі експлуатаційні характеристики, які підійдуть для конкретного партнера та відповідатимуть різноманітним умовам гоночного треку. Після цього ми аналізуємо, яку користь наші винаходи можуть принести звичайним автолюбителям. Тож можете бути впевнені: якщо технологія чудово відпрацювала на гоночному треку, одного дня вона обов’язково дістанеться і до вашого автомобіля.

 

Наша лабораторія на перегонах «24 години Ле-Мана»:

  • 90 років досвіду

  • 23 перемоги в перегонах «24 години Ле-Мана»

  • 17 перемог поспіль

 

Ралі-лабораторія:

  • 40 років досвіду

  • 21перемога в особових заліках на Чемпіонаті світу з ралі

  • 23 перемоги в заліку автовиробників на Чемпіонаті світу з ралі

 

Лабораторія «Формула Е»

У 2014 році ми приєдналися до процесу створення гоночних шин найвищого рівня для нового класу електромобілів, що беруть участь у Формулі Е.

В основі високих експлуатаційних характеристик наших шин лежать інноваційні рішення, уперше випробувані на професійних автогонках.

Відкрийте для себе шини MICHELIN Pilot Sport