Як шини MICHELIN створюють в усьому світі

Попри те, що шини здаються досить простими, це дуже складний технологічний продукт. І перш ніж потрапити до шинного центру, вони проходять кілька різних етапів виробництва й тестування. І саме завдяки тестам і випробуванням ми можемо бути впевнені в надійності та довговічності шин. Тому ми гарантуємо якість.

На поточний момент шини MICHELIN виготовляють у різних країнах в усьому світі. Це потрібно для оптимізації логістики. Не дуже зручно виготовляти шини у США і везти їх, наприклад, в Росію. При цьому на російському заводі у Давидово шипують шини не тільки для Росії, але й для країн Скандинавії та навіть для Канади. Докладніше почитати про виробництво шин у Росії ви можете тут.

как шины michelin создаются по всему миру

Як створюють шини MICHELIN по всьому світу

Чи відрізняються шини, виготовлені в різних країнах?

Коротка відповідь: ні. Справа в тому, що шини на різних заводах Групи Мішлен створюються за єдиними стандартами та з матеріалів однакової якості. При виробництві шин ми використовуємо 200 інгредієнтів, а в процесі проєктування проводимо понад 4 типи випробувань шин. Це лабораторні тести, тести шин на стенді, тести на транспортних засобах та споживчі тести.

Щоб перевірити це самостійно, у 2020 році компанія Мішлен разом із акредитованою компанією з сертифікації «Шинтест» провела тест шин різних країн виробництва. Ми порівняли шини MICHELIN Pilot Sport 4 SUV (SUV — позашляховик), створені в Польщі та Китаї, а також шини MICHELIN Energy XM2+, виготовлені в Росії та Польщі. Перевірили їхню жорсткість за Шором, зовнішній вигляд, глибину протектора – все ідентичне.

отличаются ли шины произведённые в разных странах

переставка

Для перевірки якості шин ми провели два випробування: гальмування й переставка. Під час гальмування водій гальмував із трьох різних швидкостей (100, 80 та 60 км/год) до швидкості 5 км/год, при цьому вимірювався гальмівний шлях у метрах. Випробування проводили з використанням вимірювальної системи Racelogic VBOX 20SL3 20Hz GPS.

Під час переставки водій шукав найбільшу швидкість, на якій автомобіль при різкому перешикуванні з однієї смуги в іншу не втрачав керованість. Обидва тести проводилися як на сухому покритті, так і на мокрому. Як видно з таблиці нижче, незалежно від країни виробництва шини MICHELIN демонструють ідентичні характеристики зчеплення та керованості на сухому й мокрому покритті.

Тест шин MICHELIN разных стран и лет производства

pilot sport 4 suv

MICHELIN Pilot Sport 4 SUV

 

На сухому

На мокрому

 

Польща

Китай

Польща

Китай

Гальмування — 100 км/год

39,22 м

40,22 м

Гальмування — 80 км/год

24,35 м

25,26 м

26,39 м

26,55 м

Гальмування — 60 км/год

13,75 м

14,27 м

15,06 м

15,12 м

Переставка (керованість)

101,00 км/год

101,8 км/год

93,6 км/год

93,3 км/год

energy xm2 plus

 MICHELIN Energy XM2+

 

На сухому

На мокрому

 

Росія

Польща

Росія

Польща

Гальмування — 100 км/год

42,08 м

42,51 м

Гальмування — 80 км/год

26,25 м

27,34 м

29,41 м

30,34 м

Гальмування — 60 км/год

14,33 м

14,61 м

16,54 м

16,72 м

Переставка (керованість)

108,00 км/год

107,8 км/год

104,4 км/год

103,9 км/год

Згідно з висновком експертів, шини MICHELIN Pilot Sport 4 SUV, виготовлені в Польщі, у порівнянні з такими ж шинами, виготовленими в Китаї, а також шини MICHELIN Energy XM2+, виготовлені в Росії та Польщі, рівноцінно проявили себе в тестах, а вагомі відмінності між ними відсутні.

Крім того, ми протестували шини різних років випуску, але про це читайте в іншому матеріалі.

Внутрішні тести і для чого вони потрібні

Створення інновацій, спрямованих на покращення якості життя клієнтів, є ключовим вектором розвитку компанії Мішлен з моменту її заснування, а також потужним інструментом, який дає компанії змогу виділитися на ринку.

Результатом цього розвитку стало створення таких революційних технологій, як радіальні та енергоефективні шини MICHELIN. Цей прорив у галузі сформував основу для преміального позиціонування Групи Мішлен на ринку та дозволив компанії справитися з викликами часу у сфері безпеки, захисту довкілля та розвитку мобільності.

 

внутренние тесты и зачем они нужны

забота об окружающей среде

Питання безпеки є пріоритетом для компанії Мішлен. До 2050 року прогнозується збільшення кількості транспортних засобів удвічі. З цим пов’язані високі очікування того, що мобільність стане значно безпечнішою. Внесок шин у досягнення цієї мети є значним, і компанія Мішлен має зіграти важливу роль у цьому питанні.

Ще одне важливе завдання – турбота про довкілля. Під час розробки своєї продукції Група Мішлен приділяє значну увагу таким якостям, як енергоефективність та довговічність.

Процес науково-дослідницької роботи охоплює широкий діапазон діяльності, оскільки характеристики шин треба постійно адаптувати до світу, в якому постійно зростає кількість електричних, гібридних та «підключених» автомобілів. Щоб вирішити це завдання, компанія Мішлен активно працює над удосконаленням використовуваних матеріалів, конструкції та маси шин. Саме в цю сферу компанія Мішлен інвестує всі сили та засоби. Окрім тестів під час розробки, є ще тести на заводі, причому на будь-якому заводі Мішлен в усьому світі. Це багатоступенева система контролю якості, що передбачає у тому числі розрізання частини шин для перевірки.

Де розробляють шини MICHELIN

Технологічний центр в Ладу, розташований у Франції, з’явився у 1963 році і вже майже 60 років займає центральне місце в науково-дослідницькій діяльності Групи Мішлен. У центрі в Ладу зайняті приблизно 3300 спеціалістів 350 професій у 31 різному секторі. Усі вони займаються життєво важливою науково-дослідницькою роботою в різноманітних сферах, починаючи з вивчення геному каучукового дерева та завершуючи випробуваннями на полігонах.

где разрабатываются шины michelin

технологический центр мишлен

Сьогодні там розробляють 70% від усіх шин MICHELIN, що експлуатуються в усьому світі. Але такий центр у компанії Мішлен не один.

Технологічний центр Мішлен являє собою глобальну мережу на трьох континентах: це Північна Америка, Європа та Азія. Ми проводимо 40 000 тестів щороку, використовуємо 700 різних методик вимірювань та кваліфікаційних тестів і 4 типи випробувань шин. Є в нас і спеціальні тестові полігони.

  • Фонтаж. Його випробувальні траси розташовані на півдні Франції приблизно за 30 км від Марселю;
  • Ладу. Він знаходиться у Технологічному центрі Мішлен, за 10 км на північ від головних офісів Мішлен у Клермон-Феррані (у центрі Франції);
  • Альмеріа. Розташований на півдні Франції, площа становить цілих 4500 гектарів;
  • Барселонет. Дорога знаходиться у французьких Альпах і веде до перевалу Бонетт-Рестефонд — найвищого в Європі;
  • Лоренс. Це сучасний випробувальний комплекс у США, в північній частині штату Південна Кароліна;
  • Івало. Найбільш незвичайний полігон: його траси розташовані у 300 км за полярним колом!

 

Усі заводи Групи регулярно проходять як внутрішній аудит, який проводять експерти з якості, так і сертифікаційні аудити, що проводяться незалежними організаціями для перевірки відповідності єдиним Міжнародним стандартам (ISO 9001).

Компанія Мішлен приділяє першочергову увагу якості продукції, що випускається. Тому на кожному заводі Групи Мішлен діє багаторівнева система контролю, а всі види контролю реалізуються згідно з єдиною нормативною документацією. При цьому кожна шина MICHELIN має свій ідентифікаційний номер у вигляді штрих-коду, за яким можна відстежити шину та переконатися, що вона пройшла всі технологічні етапи і всі необхідні перевірки.

Таким чином, шини MICHELIN, випущені на різних заводах, розташованих у різних країнах світу, мають однаково високий рівень експлуатаційних характеристик. Ми гарантуємо якість.

Шини Групи Мішлен незалежно від країни виробництва сертифіковані на території Митного союзу. Термін гарантії на шини Групи Мішлен становить 5 років від дати випуску або до досягнення мінімально допустимого рівня зношеності протектора, передбаченого законодавчими вимогами, що діють на території Митного союзу, за умови дотримання правил транспортування, зберігання, експлуатації, визначених нормативними актами та виробником для кожної моделі шин залежно від того, що настане раніше.

Усі дослідження та рекомендації у цій статті дійсні для шин, призначених для легкових автомобілів, вантажних автомобілів малої вантажопідйомності та позашляховиків.

You are using an unsupported web browser
You are using a website browser that is not supported by this website. This means that some functionnality may not work as intented. This may result in strange behaviors when browsing round. Use or updgrade/install one of the following browsers to take full advantage of this website
IE
firefox 66+
chrome 72+
edge 17+
safari 12+
opera 58+