(1) Для отримання додаткової інформації https://www.michelin.com/en/sustainable-development-mobility/working-towards-sustainable-mobility/
(2) від постачання сировини та виробництва до етапів використання та переробки
Остання миля/кілометр розуміється як мінімально дозволена глибина протектора (1,6 мм у Європі). Будь ласка, зверніться до мінімально дозволеної глибини протектора у вашій країні. Додаткову інформацію можна знайти на [www.michelin.country/performancemadetolast — адаптується локально]
Наступні лінійки шин створені для забезпечення високого рівня довговічності та тривалої роботи: MICHELIN CrossClimate², MICHELIN CrossClimate 2 SUV, MICHELIN Primacy 4+, MICHELIN e.Primacy, MICHELIN Pilot Sport 4S, MICHELIN Pilot Sport 5, MICHELIN Pilot Sport EV, MICHELIN Pilot Sport 4 SUV, MICHELIN Alpin 6 і MICHELIN Pilot Alpin 5
(4) Внутрішній розрахунок, що порівнює MICHELIN Energy (RR>12 кг/T) з MICHELIN e.Primacy та MICHELIN Pilot sport EV (RR <5 кг/T)
(5) «повсякденне сміття»: кукурудзяна плита, відходи деревини, харчові контейнери, пластикова упаковка, пластикові пляшки…
(6) Сукупна розрахункова кількість перероблених матеріалів, спожитих Групою Michelin між 2020 і 2030 роками при виготовленні своїх шин з метою 40% перероблених матеріалів до 2030 року.
(7) Компанія Michelin вважає екологічно чистими матеріалами перероблені матеріали або матеріали з біоджерел, які відновлюються протягом людського життя та не конкурують з харчовим сектором. Компанія Michelin не вважає екологічно чистими природні матеріали, які не можна відновити протягом людського життя, наприклад, нафту. Таким чином, деякі матеріали, хоча й мають природне мінеральне походження, такі як кремнезем, не враховуються у визначенні Michelin «стабільного матеріалу».
(8) На основі внутрішніх тестів, у порівнянні з поточними шинами MICHELIN Primacy 4 235/55R19 105W на ринку
(9) Перероблені матеріали – це сировина, отримана в результаті будь-якої операції з переробки, за допомогою якої промислові відходи або відходи після споживання переробляються на продукти, матеріали або речовини. Повторне використання енергії та переробка матеріалів для використання в якості енергії виключаються. (На основі визначення Європейської Директиви щодо відходів).
(10) UPTIS: унікальна система стійких до проколів шин, безповітряна шина, розроблена спільно з Maxion, постачальником спеціального обода для шин UPTIS.
(11) Відповідає середньозваженому значенню маси передніх і задніх шин відповідно 33% і 46% стійких матеріалів.