ШИНИ РОЗРОБЛЕНІ ДЛЯ ВИСОКИХ РІВНІВ ПРОДУКТИВНОСТІ
ПРОТЯГОМ УСЬОГО ЧАСУ ВИКОРИСТАННЯ
Автомобілісти регулярно задають собі два питання стосовно шин: «Чи у безпеці я зі своїми шинами?» і «Коли потрібно міняти шини, щоб бути впевненим у своїй безпеці?».
«Довгоривала продуктивність» ілюструє прагнення Michelin забезпечити вас довгим та безпечним досвідом водіння від першого до останнього кілометра, тобто до допустимої межі зносу (1) (2). Це означає, що ви змінюєте шини рідше, заощаджуючи гроші і допомагаючи зменшити вплив на довкілля. Це безпрограшний варіант: перемога для вас і перемога для планети.
«Довготривала продуктивність» втілює інноваційний дух MICHELIN: це результат тисяч годин досліджень і ретельного тестування.
Наші експерти провели незліченну кількість тест-драйвів у найекстримальніших умовах, щоб переконатися, що продуктивність наших товарів залишається високою з плином часу для безпечної і більш приємної їзди в довгостроковій перспективі.
Іншими словами, такі показники, як гальмування, тяга, зчеплення та керованість (5), тривають до допустимої межі зносу (1).
та уникнути передчасної заміни,
Шини починають зношуватися, щойно вони встановлені, і з часом їх характеристики змінюються.
Завдяки «Довготривалій продуктивності», яка є невід’ємною частиною генетичного складу шин MICHELIN, ви можете підтримувати короткий гальмівний шлях навіть поза межами допустимого зносу протектора. (4)
(4) Зовнішні випробування, проведені в червні 2021 року TUV SUD Product Service на запит Michelin, на швидкості між 80 та 20 км/год на шинах MICHELIN Primacy 4+ 205/55 R16 91V і конкурентів, встановлених на VW Golf 8. Див. повну згадку в нижньому колонтитулі.
Загалом, 27 технологій «Довготривалої продуктивності».
Ось деякі технології, що лежать в основі «Довготривалої продуктивності»:
Відкрийте для себе деякі з наших шин із «Довготривалої продуктивності».
ВСЕШЛЯХОВI
ЛЕГКОВI
Eлектричні автомобілі
Безпека всупереч зносу.
ВСЕШЛЯХОВI
ЛЕГКОВI
Eлектричні автомобілі
MICHELIN e.PRIMACY: для електричних, гібридних автомобілів або автомобілів з низьким споживанням палива.
ЛЕГКОВI
Eлектричні автомобілі
Безпека всупереч зносу. Продовжує літо.
ВСЕШЛЯХОВI
Eлектричні автомобілі
Безпека всупереч зносу. Подовжує літо.
ВСЕШЛЯХОВI
Eлектричні автомобілі
Дорожній контроль для позашляховиків створений на совість.
ВСЕШЛЯХОВI
ЛЕГКОВI
Eлектричні автомобілі
Керованість електромобіля всупереч зносу.
ЛЕГКОВI
Eлектричні автомобілі
Найтриваліша насолода дорогою.
ВСЕШЛЯХОВI
ЛЕГКОВI
Eлектричні автомобілі
Безпека, що розрахована на довготривале вакористання у суворих зимових умовах.
У MICHELIN ми виступаємо за більш екологічну мобільність для наших клієнтів і довкілля. Ось чому компанія MICHELIN поставила перед собою завдання 100% екологічних шин до 2050 року.
Ми працюємо на кожному етапі життєвого циклу шин, від проектування та виробництва до розповсюдження, використання та переробки.
Уникаючи передчасної заміни шин «Довготривалої продуктивності», зменшуючи споживання енергії, викидів CO2 і сировину, яка використовується для виробництва нових шин, ми покращуємо екологічний слід шин.
Правові застереження
(1) Правове обмеження: 1,6 мм, за умови регулярного зносу ваших шин і дотримання рекомендацій виробників шин і автомобілів. Якщо сумніваєтеся, проконсультуйтеся з фахівцем. Європейська Директива 89/459/CEE.
(2) Наступні лінійки шин розроблено, щоб запропонувати високий рівень довговічності та продуктивності: MICHELIN CrossClimate², MICHELIN CrossClimate 2 SUV, MICHELIN Primacy 4+, MICHELIN e.Primacy, MICHELIN Pilot Sport 4S, MICHELIN Pilot Sport 5, MICHELIN Pilot Sport EV, MICHELIN Pilot Sport 4 SUV, MICHELIN Alp в 6 та MICHELIN Pilot Alpin 5.
(3) «Останній кілометр» розуміється як мінімально дозволена глибина протектора (1,6 мм у Європі). Будь ласка, зверніться до мінімально дозволеної глибини протектора у вашій країні.
(4) Гальмування на мокрій дорозі в зношеному стані - Зовнішні випробування, проведені TÜV SÜD Product Service, на запит Michelin, між 80-20 км/год, у червні 2021 року, на розмірі 205/55 R16 91V на VW Golf 8 (зношені - означає зношені на машині (відшліфовані) до глибини індикатора зносу протектора відповідно до європейських норм: ECE R30r03f). кільце MICHELIN Primacy 4+ (31,5м) проти BRIDGESTONE TuranzaT005 (36,4м); CONTINENTAL Premium Contact 6 ( 35,3м); GOODYEAR EfficientGrip Performance 2 (35,5 м)
Результати можуть відрізнятися залежно від дорожніх і погодних умов.
(5) Гальмування на мокрій дорозі для літніх шин, гальмування та зчеплення на снігу та мокрій дорозі для всесезонних і зимових шин і керованість дороги або зчеплення з трасою для спортивних шин.
(6) Дані зі звіту Ernst & Young під назвою «Заплановане старіння не є неминучим» (травень 2017 р.).
(7) Відповідно до внутрішніх розрахунків, проведених у Ladoux (Технологічний центр, Клермон-Ферран, Франція): технічний бюлетень від 27 вересня 2016 року щодо сировини, споживання палива та викидів CO2, пов’язаних із ранньою заміною шин легкових автомобілів.