(1) - гальмування на снігу - випробування проводилися UTAC на запит компанії Michelin у Північній Фінляндії (Mellatracks) у грудні 2023 року на шинах розміру 205/55 R16 91H на VW Golf 8. На основі випробувань гальмування на снігу з ABS (від 30 до 10). км/год), порівнюючи шину MICHELIN Alpin 7 (100%) із шиною MICHELIN Alpin 6 (93,6%), виконану на новій шині.
(2) — прискорення на снігу — випробування, проведені UTAC на прохання Michelin у Північній Фінляндії (Mellatracks), у грудні 2023 року на шинах 205/55 R16 91H на VW Golf 8. На основі випробувань на прискорення на снігу (від 5 до 30 км/год) , порівнюючи шину MICHELIN Alpin 7 (100%) із шиною MICHELIN Alpin 6 (98,5%), виконану на новій шині.
(3) - споживання енергії - споживання енергії означає бензин для термічних і гібридних транспортних засобів, електроенергію для електромобілів.
(4) - опір коченню - випробування проводилися на машині UTAC CERAM, Linas-Monthleri, Франція, на запит Michelin, січень 2024 року, на розмірі 205/55 R16 91T, порівнюючи MICHELIN ALPIN7 (7444 кг/т) з MICHELIN ALPIN 6 ( 8,238 кг/т).
(5) - зчеплення на мокрій дорозі – нові та зношені шини 205/55 R16 91H MICHELIN Alpin 7 перевищують порогове зчеплення на мокрій дорозі відповідно до європейських норм R117.
(6) - безпека та мобільність - MICHELIN Alpin 7 схвалено для використання в снігових умовах (з маркуванням 3PMSF). Щоб отримати маркування 3PMSF, шини повинні гарантувати мінімальний рівень безпеки та мобільності на снігу.