(1) - Час кола - Зовнішні випробування, проведені випробувальним ЦЕНТРОМ DEKRA на вимогу Michelin на Porsche 911 GT3
(2) у травні 2017 року з розмірами 235/35-19 та 305/30-19. Розрив у показниках середнього часу проходження кола на трасі Charade (Франція) при порівнянні MICHELIN Pilot Sport Cup 2 з PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R і TOYO Proxes R888 R.
(3) - витривалість на колах - Зовнішні випробування, проведені випробувальним ЦЕНТРОМ Dekra за запитом Michelin на Porsche Carrera S в травні 2017 року з розмірами 235/35-19 і 305/30-19. Розрив у кількості кіл, пройдених без пошкодження шин на трасі Charade (Франція), порівнює MICHELIN Pilot Sport Cup 2 з PIRELLI Trofeo R, Dunlop Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R і TOYO Proxes R888 R.
(4) - стабільність часу проходження кола - Зовнішні випробування, проведені випробувальним ЦЕНТРОМ DEKRA на вимогу Michelin на Porsche Carrera S у травні 2017 року з розмірами 235/35-19 та 305/30-19. Регулярність оцінювалася за зміною часу проходження кола з урахуванням кількості кіл на трасі Charade (Франція), порівнюючи MICHELIN Pilot Sport Cup 2 з PIRELLI Trofeo R, Dunlop Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R і TOYO Proxes R888 R.
РЕКОМЕНДАЦІЇ
- MICHELIN Pilot Sport Cup 2 і MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect* — напівслікові трекові шини, оптимізовані для використання на сухих трасах. Найновіша версія MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R оптимізована для екстремальних сухих умов на гоночних трасах.
- На мокрих трасах або дорогах напівслікові шини, особливо в зношеному стані, можуть сильно піддаватися впливу явища аквапланування. Їдьте обережно та зі зниженою швидкістю на мокрій дорозі. Також переконайтеся, що системи допомоги автомобілів увімкнено. Однак ці шини відповідають вимогам законодавства щодо використання на громадських дорогах і відкритих дорогах країн, де вони продаються.
- З міркувань керованості траси та дороги наполегливо рекомендується встановити комплект із чотирьох шин.
- Додаткова інформація щодо використання шини MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R: як спеціальна шина для екстремально сухих умов, MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R вимагає фази прогріву, порівнянної з гоночними шинами, щоб забезпечити оптимальні характеристики.
УВАГА
- Якщо шини не використовуються протягом тривалого періоду часу, зніміть шини (встановлені на диски) і зменшіть тиск у них до половини нормального значення, щоб зберегти.
- Зберігайте шини в чистому, сухому місці, подалі від прямих сонячних променів і джерел озону (електричних пристроїв і матеріалів/хімікатів) і при температурі вище 0°C (32°F) відповідно до інформації, наданої Michelin у технічній документації або на веб-сайтах.
- Не використовуйте, не зберігайте, не транспортуйте шини за температури навколишнього середовища нижче -10°C (14°F).
- За таких умов компоненти шини можуть втрачати свої властивості, що призведе до зниження продуктивності, а за низьких температур може призвести до появи тріщин або пошкодження суміші шини та/або, до зниження потенціалу використання.
- Ніколи не використовуйте шину з тріщинами, проколами або пошкодженнями боковини чи протектора. У разі сумнівів зверніться до місцевого технічного відділу Michelin.
- Під час тривалого інтенсивного використання на трасах майте на увазі, що шина та її каркас можуть бути пошкоджені внаслідок регулярного наїзду на бордюри на краях траси.
- Бажано візуально перевіряти шини після кожного виносу, перш ніж повернутися на трасу
- У разі тривалого проїзду через бордюри (або також сильного виїзду за межі траси) бажано перевірити внутрішній стан шини та її конструкцію, знявши її з колеса та віддавши професійній перевірці на наявність пошкоджень, як на внутрішній так і на зовнішній частині шини.
ГЕОМЕТРИЧНІ НАЛАШТУВАННЯ (розвал/сходження)
- На трасі параметри геометрії (в першу чергу розвал) можна змінювати, щоб покращити швидкість проходження поворотів і зчеплення шляхом максимізації контакту шин, а також для запобігання надмірному зносу/втомі зовнішнього плеча.
- Розвал: для отримання оптимальних результатів на трасі від’ємний розвал має бути між -1,5° і -3° залежно від траси та типу автомобіля. Ніколи не перевищуйте -4° негативного розвалу.
- Значення розвалу для дорожнього руху повинні ґрунтуватися на рекомендованих налаштуваннях «дороги», щоб забезпечити правильну керованість і поведінку як автомобіля, так і шин.
* Функція підключення - шини MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect уже готові до використання датчиків, що монтуються на шинах відповідно до VDA, завдяки попередньо встановленій технології Rubber Tire Mount. Для всіх намірів і цілей Michelin хоче попередити потенційних покупців шин MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect про необхідність перевірити наявність на ринку варіантів датчиків, встановлених на шинах; а також їх сумісність зі стандартом VDA. До вашої інформації, комплект MICHELIN Track Connect, який включав сумісні з VDA датчики, встановлені на шинах, припинено з 31.03.2023. Якщо у вас виникли запитання, зверніться до свого дистриб’ютора.