(1) - гальмування на льоду та зчеплення, гальмування на снігу та зчеплення, довготривалі характеристики - тести, проведені сервісом TEST WORLD product service за запитом Michelin в період з Грудня 2017 по січень 2018 року, на розмірності 205/55 R16 91V на VW Golf 7, порівнюючи MICHELIN X-Ice North 4 з BRIDGESTONE Noranza 001, CONTINENTAL Ice Contact 2, NOKIAN Hakkapeliitta 9, Goodyear UltraGrip Ice Arctic, Pirelli Ice Zero конкуренти: за результатами тесту гальмування на льоду (від 30 до 5 км/год), після 10 000 км, проведеного в реальних умовах експлуатації в Північній Фінляндії. Випробування на керованість на льоду, проведене на 1000-метровій крижаній трасі. Засноване на тесті гальмування на снігу (від 35 до 5 км/год) і тесті прискорення на снігу (від 5 до 35 км/год). На основі публікацій Tekniikan Maailma, вересень 2019 (Фінляндія) та Zarulem 2019 (Росія).
(2) - шумозаглушення - суб'єктивний тест на шум /комфорт і об'єктивний тест на шум на дорогах з чорним асфальтом, проведений TÜV в Німеччині за запитом Michelin в січні 2018 року на розмірності 205/55 R16 91V на VW Golf VII 1.5 TSI, порівнюючи MICHELIN X-Ice North 4 з BRIDGESTONE Noranza 001, конкуренти CONTINENTAL Ice Contact 2, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic, Nokian Hakkapeliitta 9, Pirelli Ice Zero. Середнє значення з 3 швидкісних режимів (50 - 80 - 110 км / год).
(3) - знижено витрату палива - опір коченню зменшено на 19%. Засноване на внутрішніх дослідженнях, проведених Michelin в технологічному центрі Ладо (Клермон-Ферран) в період з серпня 2016 по листопад 2017 року, на 205/55R16.