(1) - гальмування на льоду - засноване на тесті гальмування на льоду (від 25 до 5 км/год), проведеному сервісом TEST WORLD product service за запитом Michelin в період з листопада по грудень 2018 року на VW Tiguan розміром 225/65 R 17 106 T,порівнюючи MICHELIN X-Ice North 4 SUV проти BRIDGESTONE Noranza 001 SUV, CONTINENTAL Ice Contact 2 SUV, NOKIAN Hakkapeliita 9 SUV, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic SUV 4x4, конкурентів PIRELLI Ice Zero. MICHELIN X-Ice North 4 SUV є лідером разом із GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic SUV 4x4 та NOKIAN Hakkapeliita 9 SUV.На основі публікацій Tekniikan World, вересень 2019 (Фінляндія) та Zarulem 2019 (Росія).
(2) - зчеплення з льодом - засноване на результатах тесту керованості на льоду, проведеного сервісом Test WORLD product service за запитом Michelin в період з листопада по грудень 2018 року на VW Tiguan розміром 225/65 R 17 106 T, в якому порівнюються такі конкуренти: MICHELIN X-Ice North 4 SUV і BRIDGESTONE Noranza 001 SUV, CONTINENTAL Ice Contact 2 SUV,NOKIAN Hakkapeliita 9 SUV, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic SUV 4x4, PIRELLI Ice Zero.
(3) - зниження рівня шуму - суб'єктивний тест на шум/комфорт і об'єктивний тест на рівень шуму на чорних асфальтованих дорогах, проведений TÜV у Німеччині, на запит компанії Michelin, у березні 2020 року на розмірі 225/65 R17 106T на LEXUS NX, порівнюючи MICHELIN X- Ice North 4 SUV проти CONTINENTAL Ice Contact 2 SUV і NOKIAN Hakkapeliitta 9 SUV. Середнє значення з 3 швидкісних режимів (50 - 80 - 110 км/год).
(4) - гальмування та прискорення на снігу - засноване на тесті гальмування на снігу (від 35 до 5 км/год) та тесті прискорення на снігу (від 5 до 35 км/год), проведеному сервісом TEST WORLD product service за запитом Michelin в період з листопада по грудень 2018 року, розмірністю 225/65 R 17 106 T на VW Tiguan порівнюючи MICHELIN X-Ice North 4 SUV проти BRIDGESTONE Noranza 001 SUV, CONTINENTAL Ice Contact 2 SUV, NOKIAN Hakkapeliita 9 SUV, GOODYEAR UltraGrip Ice Arctic SUV 4x4, конкурентів PIRELLI Ice Zero.
(5) - знижено витрату палива - опір коченню знижено на 14%. Грунтується на основі внутрішніх досліджень, проведених Michelin в технологічному центрі Ladoux (Клермон-Ферран, Франція) у лютому 2018 року, на 235/65 R17 108T XL.